Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Her kommer det fortsatt litt blod, eller gammelt blod, da det bare er litt brun utflod. Så håper det gir seg nå straks, og vi igjen kan starte prøving.

Har i tillegg gått bananas på å kjøpe vitaminer og mineraler til både meg og sambo.

Multivitaminer, selen, og sink til samboer. Multivitaminer, Q10, folsyre og jod til meg. Så får vi krysse fingrene at vi får knallgode egg og supre svømmere om en tid om det ikke går nå med en gang:smiley-angelic001

Har i tilegg en pakke med bidronninggele liggende, men blir i litt tvil når flere skriver at de får endret syklus av deno_O det vil vi jo ikke ha…så den ligger nok foreløpig på vent tror jeg.
 
Her kommer det fortsatt litt blod, eller gammelt blod, da det bare er litt brun utflod. Så håper det gir seg nå straks, og vi igjen kan starte prøving.

Har i tillegg gått bananas på å kjøpe vitaminer og mineraler til både meg og sambo.

Multivitaminer, selen, og sink til samboer. Multivitaminer, Q10, folsyre og jod til meg. Så får vi krysse fingrene at vi får knallgode egg og supre svømmere om en tid om det ikke går nå med en gang:smiley-angelic001

Har i tilegg en pakke med bidronninggele liggende, men blir i litt tvil når flere skriver at de får endret syklus av deno_O det vil vi jo ikke ha…så den ligger nok foreløpig på vent tror jeg.
Begge mine døtre er lagd rett etter en kjemisk/tidlig SA. Håper det samme skjer med deg ❤️
 
CD 8

Da har jeg allerede begynte å se etter el. Litt spennende å se når den dukker opp i denne syklusen, da jeg regner spontanabort-blødningen som TR.
Tok en el test i går også, og den var veeeeeldig svak. Ser den bedre i dag. Så den stiger ihvertfall:)

582A8423-E795-49BB-8723-B06A4B852790.jpeg
 
D36B7FBE-9797-4FFC-87B2-47F4FA643BF8.jpeg
CD 12

Skjer ekstremt lite på el fronten. Veldig spent på når jeg får positiv el test i denne syklusen. Krysser fingrene for at den ikke blir altfor sen. Men umulig å vite etter SA:meh: Ingen tegn til el slim enda heller, og det er noe jeg pleier å rikelig med, så dette kommer nok mest sannsynlig til å ta litt tid er jeg redd. Men samboer er positiv, og vi hopper i høyet omtrent hver dag. Prøve å fortsette med det til noen dager ette el har vært, for å være hundre prosent sikker på at vi ikke misser:smiley-angelic001
 
CD 14
Monitoren viser fortsatt høy. Normalt pleier jeg å gå fra høy i kun en dag, og dagen etter pleier den å vise maksimal. Så tyder på at kroppen fortsatt er litt i ulage. Men får håpe den snart kommer på maksimal. For kjenner det er liiitt slitsomt med så mye sex:p nå har vi hatt sex nesten hver dag siden jeg slutta å blø, så i dag tar vi fri kjenner jeg:hilarious:
 
Håper du snart når max;)spennende!:wideyed:
Hvordan synes du det er å bruke monitor? Jeg vurderer å kjøpe nå(brukt)... har brukt vanlige strimler lenge,men kunne tenkt å prøve noe nytt, kanskje den viser med nøyaktig..
 
Håper du snart når max;)spennende!:wideyed:
Hvordan synes du det er å bruke monitor? Jeg vurderer å kjøpe nå(brukt)... har brukt vanlige strimler lenge,men kunne tenkt å prøve noe nytt, kanskje den viser med nøyaktig..
Ja det håper jeg også. Jeg synes det er veldig kjekt med monitor. Da slipper man «synsing» av el tester, og man får en indikasjon på når man burde ha sex i forhold til eggløsning. Den sier når østrogenet stiger og når lh er oppdaget. Så når østrogenet stiger er el rett rundt hjørnet. Pleier å være sånn for meg i hvertfall. Fertilitetsklinikken min, er veldig glad for at man bruker monitor ved fryseinnsett. Så da stoler jeg på at den viser rett:)
Akkurat denne perioden kjenner jeg at jeg stresser litt med å være sikker på at jeg finner el. Så tester med strimler i tillegg:wacky:
 
Er redd jeg begynner å bli dårlig. Skikkelig kvalm og uggen idag:grumpy: det pleier jeg aldri å være. Så får håpe det går fort over. For er et veldig dårlig tidspunkt å få f eks omgangssyke på nå:meh:
 
Da tror jeg at jeg må investere i ein sånn en:angelic: Høres bra ut! Også slipper man kanskje å ha så mye sex i forkant som det blir av el-tester? Mine tester stiger kun på noen timer,så kan gå fra blank til sterk strek på en dag. Vi har jo sex maaange dager i forkant,fordi jeg ikke vet (siden lh stiger såpass fort her). Tror du ikke det funker bedre med minotor da? Eller hvorfor sies det at man kan legge mer nøyaktig aksjer med monitor?

Ser dere tar den pause idag:hilarious: Er veldig heftig med mye sex..synes det er slitsomt selv:eek: Er 5dpo nå.. men kjenner murringer,så gikk sikkert ikke denne gangen heller :confused:
 
Da tror jeg at jeg må investere i ein sånn en:angelic: Høres bra ut! Også slipper man kanskje å ha så mye sex i forkant som det blir av el-tester? Mine tester stiger kun på noen timer,så kan gå fra blank til sterk strek på en dag. Vi har jo sex maaange dager i forkant,fordi jeg ikke vet (siden lh stiger såpass fort her). Tror du ikke det funker bedre med minotor da? Eller hvorfor sies det at man kan legge mer nøyaktig aksjer med monitor?

Ser dere tar den pause idag:hilarious: Er veldig heftig med mye sex..synes det er slitsomt selv:eek: Er 5dpo nå.. men kjenner murringer,så gikk sikkert ikke denne gangen heller :confused:
Ja man kan vel time aksjene litt bedre. At det holder å legge aksjene når monitor viser høy og maksimal. Ihvertfall slik jeg har forstått deto_O men nå tenker jeg at man burde ha jevnlig sex uansett, pga svømmerne ikke skal bli for gamle. Meeeen det kan absolutt bli for mye av det gode altså :smiley-angelic006
 
CD 15

Endelig er el rett rundt hjørnet. Monitor viste fortsatt bare høy, men strimmel er nesten positiv. Blir nok positiv i løpet av kvelden:happy: aksjer er lagt idag også, da jeg ikke tror vi har mulighet til det i morra:meh: får krysse fingrene for at det holder med i dag og muligens tirsdag!
 

Vedlegg

  • 803B69B0-E56B-4A9D-82B7-20D9C8D7094E.jpeg
    803B69B0-E56B-4A9D-82B7-20D9C8D7094E.jpeg
    520,3 KB · Visninger: 36
Her stiger det fort! Mer positiv enn dette blir det vel ikke:D Har i tillegg brukt concieve plus i to dager nå. Så krysser virkelig fingrene!
E7FCF870-6771-4D4A-805F-A0DF8334E816.jpeg
 
CD 16
Da er el testen svak igjen. Hadde noen vanvittige smerter på morgenen i dag. På begge sider. Normalt pleier jeg å bare kjenne på en side. Men i dag har det vært så vondt. Korsryggen har vært helt av. Så nå er det bare å krysse fingrene for at denne sitter denne gangen:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • C860FA85-FC3F-4E04-8AD0-BB129C9C3137.png
    C860FA85-FC3F-4E04-8AD0-BB129C9C3137.png
    1,5 MB · Visninger: 27
CD 16
Da er el testen svak igjen. Hadde noen vanvittige smerter på morgenen i dag. På begge sider. Normalt pleier jeg å bare kjenne på en side. Men i dag har det vært så vondt. Korsryggen har vært helt av. Så nå er det bare å krysse fingrene for at denne sitter denne gangen:smiley-angelic001
Masse lykke til❤️ Gleder meg til å følge med når du skal teste
 
CD 17 og endelig 1 DPO

Da har jeg endelig kommet meg til dpo land. Nå gjenstår det mange trege dager. Altså trege i den forstand at det er mange dager til man kan teste.
Håper å skulle klare å holde meg til å ta første test 10 dpo, men det var før jeg fant igjen ett par tidlig tester fra babyplan. Men ser flere skriver at de viser omtrent samme strek, om det er tidlig eller vanlig…men uansett så VET jeg at jeg ikke klarer å holde meg til testdagen. Jeg kommer til å skli ut lenge før det antar jeg. Som alle andre pp’r:facepalm: Men tester har jeg nok av, så testefest kommer det uansett til å bli:hilarious:

Nå har jeg en dag igjen å jobbe, før jeg tar langhelg. Det skal bli så deilig. Men kjenner jeg må finne på noe for å holde meg aktivisert, for å få dagene til å gå. Prøve å få tankene på litt andre ting enn kun testing testing testing…telle dager.
 
CD 18 & 2 DPO

Prøver å fylle dagene med jobb, trening og strikking. Men samme hva jeg gjør, går jeg konstant å tenker på når jeg kan teste. Herregud så spent jeg er på denne syklusen. Har startet med babyklister, i håp om det er blitt befruktet et gullegg som setter seg. Vet jeg har altfor mye håp på å få positiv test, med alle årene bak oss med negative tester. Så fallhøyden er stor. Men likevel er jeg ganske optimistisk.

Magen rumler noe vanvittig i dag, men det er gammelt nytt. Og murringer, som også er gammelt nytt i dpo land. Så det eneste jeg kan gjøre nå, er å ta vare på kroppen min. Ta vitaminene mine, babyklister, holde kroppen i form og spise sunt. Så må det bare gå som det går. Men SOM jeg ønsker meg en positiv test :Heartred
 
CD 20 & 4 DPO

Murringene fortsetter. Ikke unormalt. Tisser ofte og mye. Støle lår og vond korsrygg. Ikke noe spesielt unormalt i dpo land for meg.
Men det jeg stusser mest over er utfloden. Pleier å ha masse utflod etter el. Men nå er det omtrent helt tørt. Og slik var det før positiv test/før festeblødning forrige syklus også. Så det er vel det eneste som er unormalt for meg.

KUN fire dager igjen før jeg starter testefesten:smiley-angelic006
 
Back
Topp