Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

CD 27

Vet ikke om eggløsning har vært, men det kom en bitte bitte liten lys rosa blødning/utflod som kom ved ett tørk i dag. Har forsvunnet igjen. Ingen menssmerter, så kan ikke være TR enda. For pleier å ha kjempe vondt da.
Pulsen bare stiger også. Hadde en liten dipp, men stiger igjen nå… Litt spennende, men mest frustrerende når jeg ikke vet helt hvor jeg er i syklusen o_O men om syklus er i rute, så skal TR dukke opp i morgen eller søndag…
D29AE8D1-2533-4663-9E8E-E7765AB3C94A.jpeg

Last edited:
TR har fortsatt ikke dukket opp. Litt brun utflod bare. Men noe har jeg testet positivt på: korona! Har klart meg så lenge uten å bli smitta og dårlig, men nå er det altså min tur. Og så kommer nok TR i full fart i løpet av dagen eller morgendagen, som om det ikke kunne blitt bedre liksom….
Nei…nå skal det fyres i ovnen, på med ullundertøy, under pleddet og serie. Kroppen er vond. Men håper det går raskt over :confused:

CD 16 & eggløsningsdag

Tiden har flydd av sted den siste tiden. Julestri og masse jobb, trening, møte venner, bursdager osv….

Siden jeg og samboer jobber totalt motsatt av hverandre…igjen! Hadde vi egentlig ikke tenkt å prøve så hardt denne måneden. Men flaks for meg viste CBFM maksimal i går, aksjer ble takk og lov lagt. Den viser også maksimal i dag, og vi har begge fri, så det blir lagt aksjer i dag også. Krysse fingrene for at dette holder❤️ man kan alltids ha et lite håp.

Kos dere masse i denne førjulstiden❤️

CD 16 & eggløsningsdag

Tiden har flydd av sted den siste tiden. Julestri og masse jobb, trening, møte venner, bursdager osv….

Siden jeg og samboer jobber totalt motsatt av hverandre…igjen! Hadde vi egentlig ikke tenkt å prøve så hardt denne måneden. Men flaks for meg viste CBFM maksimal i går, aksjer ble takk og lov lagt. Den viser også maksimal i dag, og vi har begge fri, så det blir lagt aksjer i dag også. Krysse fingrene for at dette holder❤️ man kan alltids ha et lite håp.

Kos dere masse i denne førjulstiden❤️
Så bra at dere rakk det likevel!❤️ Masse lykke til

PP 48 CD 8

Da setter vi i gang fra fullt av igjen nå.
2023 SKAL bli vårt år❤️

Etter at 2022 ga oss så mange oppturer og like mange nedturer, så setter vi i gang håpefulle og har en mengde av pågangsmot. For vi gir oss ikke.

Masse vitaminer og tilskudd i noen måneder, leve et sunt og aktivt liv, før vi vender nesa mot vårt tredje IVF forsøk! Men håper selvsagt at vi skal klare det selv før det…det er jo alltids et håp, når vi har klart det før.

Så! 2023! Jeg er klar. Mer klar enn noen gang:hello2

CD 13 & maksimal fertilitet på monitor

Selvfølgelig måtte maksimal komme i dag, da vi ikke har mulighet til å hoppe i høyet pga turnusjobbing! Er det mulig!!
Har ikke lagt aksjer siden søndag, men da på morgenen og igjen på kvelden, sammen med concieve plus og beger (begge gangene):smiley-angelic001
Jeg virkelig hater at samboer jobber 12 timers skift noen ganger altså!! :shifty:

Fortsatt CD 13

Ferdig på jobb og tatt flere el tester, og de er fortsatt positive! Mye mer positive enn på morgenen i dag (da jeg fikk max fertilitet på CBFM), og jeg har noen helt sinnsyke eggløsningssmerter nå o_O lenge siden jeg har kjent det så godt som nå.

Så nå er jeg fortsatt positiv til at vi skal rekke å legge aksjer i morgen tidlig:hello2 samboer får turnus fri noen dager nå, så da klarer vi å rekke ett par runder for å være sikker!! Og han skulle stupe inn i senga til meg og vekke meg så forthan kommer hjem:playful:

Heeeerregud at man kan bli så glad for at eggløsninga ikke er ferdig!

Skummelt å si det høyt, men har en så god følelse nå…så får leve på den følelsen der en liten stund i hvertfall❤️
FF443A54-3807-4C05-84E1-FA380E376B9A.jpeg
F3D349D7-A394-426C-AFEB-EDD67F1B1B59.jpeg

CD 14

Aksjer ble takk og lov lagt tidlig på morgenen i dag :hello2 kan hende vi rekker en runde til i morgen tidlig, bare for å være sikker. Gir meg ikke før el testene er negative.

Denne gangen har vi brukt enten concieve plus eller prefert, i tillegg til Ferti-Lily beger ved hvert samleie. Krysser fingrene for det kan hjelpe svømmerne på plass. Vi holder jo som sagt en knapp på at de til tider er litt dårlige hos samboer. Men siden vi har klart å bli gravide på egenhånd, så håper vi selvsagt at det kan skje igjen.

Litt dumt at vi ikke la aksjer på dag en med max, men vi rakk ihvertfall to av tre dager med høy og på dag to med max. Så i bunn og grunn er eggløsning i dag:smiley-angelic001
7986AB14-878E-4D77-96ED-3F8CE6220A53.jpeg

Lover godt, de aksjene der! ❤️
Da er det straks bare the waiting game ❤️
Lykke til i dpo!

I dag oppdaget jeg gul slimete utflod da jeg tørka meg etter dobesøk…sorry! Men det så nesten ut som snørr :playful: tok en el test, og den var helt negativ bare for å være sikker.

Noen som har dette til vanlig i dpo land? Aldri sett noe sånt før…

I dag oppdaget jeg gul slimete utflod da jeg tørka meg etter dobesøk…sorry! Men det så nesten ut som snørr :playful: tok en el test, og den var helt negativ bare for å være sikker.

Noen som har dette til vanlig i dpo land? Aldri sett noe sånt før…
Jeg hadde faktisk brun-gul-rustaktig utflod som festeblødning en av gangene jeg ble gravid. Krysser fingrene ☺️

Jeg hadde faktisk brun-gul-rustaktig utflod som festeblødning en av gangene jeg ble gravid. Krysser fingrene ☺️
Spennende! Men 4 dpo er litt for tidlig for en eventuell festeblødning i såfall. Men det gir meg håp om at flere har hatt gul utflod før positiv test. Aldri sett slik utflod før. Har pleid å ha litt hvit tykk utflod i dpo land, men ikke gul og slimete:playful: Blir spennende å begynne testinga :smiley-angelic001

Spennende! Men 4 dpo er litt for tidlig for en eventuell festeblødning i såfall. Men det gir meg håp om at flere har hatt gul utflod før positiv test. Aldri sett slik utflod før. Har pleid å ha litt hvit tykk utflod i dpo land, men ikke gul og slimete:playful: Blir spennende å begynne testinga :smiley-angelic001
Gul utflod har vært det sikreste tegnet på graviditet for meg. Det begynte vel 4-5dpo. Lykke til! Høres lovende ut!

Måtte tilbake i FF og se hva jeg registrerte - har ikke vært så flink og registrere som jeg trodde men har lagt inn sticky et par dager før positiv test! For min del var det mye luft i magen, og da mener jeg mye! Krysser fingrene for deg, for en herlig måte å starte nyåret på i så fall!
Luft i magen har jeg hatt noe vannvittig i dag selv!:playful: Men har ibs, så den magen tuller mye fra før av...så tar det med en klype salt.
Ja det hadde vært fantastisk å klart det selv nå❤️

Back
Topp