Nei har ikke det. Og tror ikke jeg tar noen ny heller.Så kjedelig når man ikke vet hva man skal forholde seg til.. har du tatt en ny test i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei har ikke det. Og tror ikke jeg tar noen ny heller.Så kjedelig når man ikke vet hva man skal forholde seg til.. har du tatt en ny test i dag?
Så bra at dere rakk det likevel! Masse lykke tilCD 16 & eggløsningsdag
Tiden har flydd av sted den siste tiden. Julestri og masse jobb, trening, møte venner, bursdager osv….
Siden jeg og samboer jobber totalt motsatt av hverandre…igjen! Hadde vi egentlig ikke tenkt å prøve så hardt denne måneden. Men flaks for meg viste CBFM maksimal i går, aksjer ble takk og lov lagt. Den viser også maksimal i dag, og vi har begge fri, så det blir lagt aksjer i dag også. Krysse fingrene for at dette holder man kan alltids ha et lite håp.
Kos dere masse i denne førjulstiden
Håper ihvertfall at det kan holdeLover godt, de aksjene der!
Da er det straks bare the waiting game
Lykke til i dpo!
Jeg hadde faktisk brun-gul-rustaktig utflod som festeblødning en av gangene jeg ble gravid. Krysser fingreneI dag oppdaget jeg gul slimete utflod da jeg tørka meg etter dobesøk…sorry! Men det så nesten ut som snørr tok en el test, og den var helt negativ bare for å være sikker.
Noen som har dette til vanlig i dpo land? Aldri sett noe sånt før…
Spennende! Men 4 dpo er litt for tidlig for en eventuell festeblødning i såfall. Men det gir meg håp om at flere har hatt gul utflod før positiv test. Aldri sett slik utflod før. Har pleid å ha litt hvit tykk utflod i dpo land, men ikke gul og slimete Blir spennende å begynne testingaJeg hadde faktisk brun-gul-rustaktig utflod som festeblødning en av gangene jeg ble gravid. Krysser fingrene
Gul utflod har vært det sikreste tegnet på graviditet for meg. Det begynte vel 4-5dpo. Lykke til! Høres lovende ut!Spennende! Men 4 dpo er litt for tidlig for en eventuell festeblødning i såfall. Men det gir meg håp om at flere har hatt gul utflod før positiv test. Aldri sett slik utflod før. Har pleid å ha litt hvit tykk utflod i dpo land, men ikke gul og slimete Blir spennende å begynne testinga
Oi så artig å høre! Dette blir så spennendeGul utflod har vært det sikreste tegnet på graviditet for meg. Det begynte vel 4-5dpo. Lykke til! Høres lovende ut!
Luft i magen har jeg hatt noe vannvittig i dag selv! Men har ibs, så den magen tuller mye fra før av...så tar det med en klype salt.Måtte tilbake i FF og se hva jeg registrerte - har ikke vært så flink og registrere som jeg trodde men har lagt inn sticky et par dager før positiv test! For min del var det mye luft i magen, og da mener jeg mye! Krysser fingrene for deg, for en herlig måte å starte nyåret på i så fall!