Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

10 DPO

Bilde tatt etter 3-4 minutter.
D8BB144A-2ED0-4B02-BF0C-0FD924BD7D4C.jpeg

Jeg tenker at jeg kanskje er så uheldig at Ovitrellen henger i enda?:bored:
Det er bare en svak skygge når dem tørker, dessverre. Tror nok ikke dette er noen spirestrek…
Men når jeg ser godt etter, så må det jo være en økning fra den første i går??
7F488FC6-34BF-4C5E-9F17-D6B2C8046612.jpeg

Last edited:
Det er bare en svak skygge når dem tørker, dessverre. Tror nok ikke dette er noen spirestrek…
Men når jeg ser godt etter, så må det jo være en økning fra den første i går??Vis vedlegget 390565
Jeg ser en tydelig økning fra i går. Syns bildet du la ut i en post over her også hadde tydelig strek som ser rosa ut ❤️ har sett flere her på forumet få en sterkere 10 dpo kveldstest kontra morgentest. Du kan jo prøve å ta en i kveld hvis du klarer å holde deg noen timer fra å tisse :)

Jeg ser en tydelig økning fra i går. Syns bildet du la ut i en post over her også hadde tydelig strek som ser rosa ut ❤️ har sett flere her på forumet få en sterkere 10 dpo kveldstest kontra morgentest. Du kan jo prøve å ta en i kveld hvis du klarer å holde deg noen timer fra å tisse :)
Skal prøve å holde meg en god stund i kveld, og ta en ny test da❤️

Men når jeg ser godt etter, så må det jo være en økning fra den første i går??Vis vedlegget 390565
Ser definitivt økning fra de første testene du tok i går. Den som ble tatt på kvelden er jo ikke så stor forskjell i tid på, så kan ikke forvente så stor økning der. Syns ikke disse er så verst til å være 9/10 DPO. Er det tidligtester eller normale?

Ser definitivt økning fra de første testene du tok i går. Den som ble tatt på kvelden er jo ikke så stor forskjell i tid på, så kan ikke forvente så stor økning der. Syns ikke disse er så verst til å være 9/10 DPO. Er det tidligtester eller normale?
Ja, burde jo egentlig se bort i fra de to i midten. Det er tidlig tester, så hakke helt troa :sorry:

Må ikke sammenlikne kveld og morgen tester. Vær konsekvent på en av de! ❤️ Tror det er babystrek jeg ❤️ :love7

Streken er jo sterkere, så ovitrelle kan det ikke være tenker jeg. Håper det er babystrek. :D

Blir nok ingen spire til termin denne gangen heller ser det ut for. Tror alt er kun skygger, en streifer om ikke annet. For burde vært tydeligere om det faktisk var en reel strek for disse dagene.

Nå tror jeg ikke jeg tar noen test før på testdag. Jeg har offisielt gitt opp :sad010
0F5891C1-1F26-4D72-AB01-578E4B7369B6.jpeg

Back
Topp