Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Nå er disse riktignok tørre (og ja jeg testa etter to timer igjen, i know…håpløs).
Men uansett.
Jeg øyner et lite håp!
Kjempe skummelt å si det høyt!!!
Er sååå spent på morgen dagens test:nailbiting:
BBC40AD7-A6E6-450D-8B93-2AF04AF56115.jpeg

B56A74A5-01F3-4CC3-9C36-C982A76F4E89.jpeg

Det skjedde…jeg måtte må do, og var veldig fort gjort å ta en test.
Ser jo at det er noe der…men de synes ikke like godt når de tørker synes jeg…så jeg tenker fortsatt at det kun er skygger. Har redigert det nederste bildet noe..er jo ennå kjempe tidlig. Så får se om det har økt noe i morgen tidlig.

Symptomer:
Var litt småkvalm i stad og mensmurringene har vært skikkelig merkbare i dag! Og puppene er et kapittel for seg selv. Blir bare vondere og vondere.
Jeg drømmer noe helt sykt om nettene og våkner grytidlig om morgenen.

Nå skal jeg strikke og ta meg en tekopp og bare nyte stillheten i heimen, når samboer er på jobb i natt. Veldig etterlengta med litt alenetid også❤️

A512DAA8-38F1-40DE-8FDD-D4D1E39F93F9.jpeg

1B832D88-DE34-478C-90DF-005BE7D613AF.jpeg

Det skjedde…jeg måtte må do, og var veldig fort gjort å ta en test.
Ser jo at det er noe der…men de synes ikke like godt når de tørker synes jeg…så jeg tenker fortsatt at det kun er skygger. Har redigert det nederste bildet noe..er jo ennå kjempe tidlig. Så får se om det har økt noe i morgen tidlig.

Symptomer:
Var litt småkvalm i stad og mensmurringene har vært skikkelig merkbare i dag! Og puppene er et kapittel for seg selv. Blir bare vondere og vondere.
Jeg drømmer noe helt sykt om nettene og våkner grytidlig om morgenen.

Nå skal jeg strikke og ta meg en tekopp og bare nyte stillheten i heimen, når samboer er på jobb i natt. Veldig etterlengta med litt alenetid også❤️

Vis vedlegget 390532
Vis vedlegget 390533

Det der tipper jeg er babystrek!! :dummy1: :Heartred :woot: Nå er det bare å krysse fingrene for at den sitter helt til... juli..?

Jeg synes den siste der ser sterkere ut, altså!

Det der tipper jeg er babystrek!! :dummy1: :Heartred :woot: Nå er det bare å krysse fingrene for at den sitter helt til... juli..?
Håper du har rett❤️
Jeg synes den siste der ser sterkere ut, altså!
Ja,jo…mulig. Er bare det at når de tørker, så ser de bare grå ut og ikke så enkle å se som når de er våte. En grunn for at man burde kaste de etter fristen vet jeg men :facepalm:

Det der er tydelig strek i mine øyne ❤️ Gleder meg til å følge med!

Dette må være en babystrek? Makesure er vell ikke kjent for skygger? :happy093

Jeg er dronninga av skygger, så det forundrer meg ikke.
Nå når jeg ser på testene, så ser de faktisk ganske like ut…og veldig svake. Så har ikke helt trua kjenner jeg:nailbiting:
Vis vedlegget 390542
Jeg er også skyggedronning, og får like tydelige skygger på makesure som disse her. Men syns kaanskje den siste ser sterkere ut? Krysser fingrene for at det er reelle streker ❤️

Jeg er dronninga av skygger, så det forundrer meg ikke.
Nå når jeg ser på testene, så ser de faktisk ganske like ut…og veldig svake. Så har ikke helt trua kjenner jeg:nailbiting:
Vis vedlegget 390542
Spent på morgendagen :Heartpink Jeg hadde ingen strek før dpo 10 og jeg tok også test på kvelden dpo 9! Men føler jeg ser noe på dine:shy:

Back
Topp