Jeg håper så inderlig at du har rettSynes 9 dpo har synligere strek enn 8dpo så da må vel ovitrellen være ute, og dette være spire??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper så inderlig at du har rettSynes 9 dpo har synligere strek enn 8dpo så da må vel ovitrellen være ute, og dette være spire??
Krysser fingrene!!Jeg håper så inderlig at du har rett
Nå er disse riktignok tørre (og ja jeg testa etter to timer igjen, i know…håpløs).
Men uansett.
Jeg øyner et lite håp!
Kjempe skummelt å si det høyt!!!
Er sååå spent på morgen dagens testVis vedlegget 390500
Vis vedlegget 390501
Hehe. Ja kan hende jeg gjør det. Må bare sjekke hvordan urinen er. Er den skikkelig utvanna, venter jeg nok til i morgenTenker du tar en til i kveld!! Dette ser lovende ut altså
Det hadde jeg aldri klart men masse lykke til uansett!Hehe. Ja kan hende jeg gjør det. Må bare sjekke hvordan urinen er. Er den skikkelig utvanna, venter jeg nok til i morgen
Er vel heller mest redd for å ikke få noen strek i det hele tatt, når man har fått opp håpet litt. Men selvfølgelig klør det i fingrene takk!Det hadde jeg aldri klart men masse lykke til uansett!
Det skjedde…jeg måtte må do, og var veldig fort gjort å ta en test.
Ser jo at det er noe der…men de synes ikke like godt når de tørker synes jeg…så jeg tenker fortsatt at det kun er skygger. Har redigert det nederste bildet noe..er jo ennå kjempe tidlig. Så får se om det har økt noe i morgen tidlig.
Symptomer:
Var litt småkvalm i stad og mensmurringene har vært skikkelig merkbare i dag! Og puppene er et kapittel for seg selv. Blir bare vondere og vondere.
Jeg drømmer noe helt sykt om nettene og våkner grytidlig om morgenen.
Nå skal jeg strikke og ta meg en tekopp og bare nyte stillheten i heimen, når samboer er på jobb i natt. Veldig etterlengta med litt alenetid også
Vis vedlegget 390532
Vis vedlegget 390533
Håper du har rettDet der tipper jeg er babystrek!! Nå er det bare å krysse fingrene for at den sitter helt til... juli..?
Ja,jo…mulig. Er bare det at når de tørker, så ser de bare grå ut og ikke så enkle å se som når de er våte. En grunn for at man burde kaste de etter fristen vet jeg menJeg synes den siste der ser sterkere ut, altså!
Jeg er dronninga av skygger, så det forundrer meg ikke.Dette må være en babystrek? Makesure er vell ikke kjent for skygger?
Jeg er også skyggedronning, og får like tydelige skygger på makesure som disse her. Men syns kaanskje den siste ser sterkere ut? Krysser fingrene for at det er reelle strekerJeg er dronninga av skygger, så det forundrer meg ikke.
Nå når jeg ser på testene, så ser de faktisk ganske like ut…og veldig svake. Så har ikke helt trua kjenner jeg
Vis vedlegget 390542
Spent på morgendagen Jeg hadde ingen strek før dpo 10 og jeg tok også test på kvelden dpo 9! Men føler jeg ser noe på dineJeg er dronninga av skygger, så det forundrer meg ikke.
Nå når jeg ser på testene, så ser de faktisk ganske like ut…og veldig svake. Så har ikke helt trua kjenner jeg
Vis vedlegget 390542
Jeg syns de blir sterkere og at den nederste der ser ganske mye sterkere ut jeg da! Håper håper for deg!Jeg er dronninga av skygger, så det forundrer meg ikke.
Vis vedlegget 390542
Synes den nederste er sterkere!! HåperJeg er dronninga av skygger, så det forundrer meg ikke.
Vis vedlegget 390542