Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

10 DPO

Og fortsatt negativ test…kjenner jeg mister litt forhåpninger. Men det røsker og river noe vannvittig nedi der, så kjennes ut som om mensen skal dukke opp når som helst. Hatt det på følelsen i hele dag, men ikke et hint av den en gang…så dette er den merkeligste dpo land perioden jeg har vært borti. Normalt kjenner jeg veldig lite, men symptomene kommer og går flere ganger om dagen…men innerst inne vet jeg at jeg bare må stålsette meg for PP 49.

Har allerede bestilt Spermcare kosttilskudd til samboer, slik at vi får ca 3 mnd med dette i håp om at det bedrer spermkvaliteten før vi setter i gang med IVF runde nr 3 til våren :smiley-angelic001
16971885-90E6-476E-8727-6253A7B25643.jpeg

Jeg synes den er antydning til noe :wideyed: :smiley-angelic001

11 DPO

Skjønner meg ikke på pulsen min nå for tiden. Normalt sett så ligger jeg på mellom 78 - 80 i puls før TR dukker opp og pulsen raser igjen…men nå ligger pulsen «stabilt» lav, eller ihvertfall mye lavere enn normalt på denne tiden :rolleyes:
Vet man ikke skal henge seg opp i dette med puls, men dette er helt ulikt andre PP’r…ved eventuell graviditet eller mot TR, så skal vel pulsen normalt stige??
7837D810-4578-4BD3-99BC-00B369ECE0C1.jpeg

12 DPO

Og negativ test…da er det bare å vente på heksa :meh: har igjen to babyplan tester. Hadde tenkt å bruke de opp denne PP’n, for å la være å ha strimmel tester liggende. Og dermed vente på TR eller ta en clearblue dagen før forventa mens neste gang. Begynner å se meg dritt lei av skygger, skygger og atter skygger.
Prøve å gjøre meg hard og ikke bestille flere…penger spart også.

Hvorfor kan jeg ikke bare bli gravid?? Faen altså!! :arghh:

Testen øverst tok jeg på morgenen i dag, den under nå nettopp. Så skygge på den på morgenen, men la den bort ganske kjapt. Og nå synes også den ganske godt.
Men den jeg tok nå nettopp, ser ut for å ha en liten skade øverst der streken skal gå, men hjertet hamra litt ekstra nå…men tar dette med en klype salt dessverre…og nå har jeg kun igjen en babyplan :rolleyes:
DA6EA1D9-CEC5-4F18-98B6-C510C0991D57.jpeg

Testen øverst tok jeg på morgenen i dag, den under nå nettopp. Så skygge på den på morgenen, men la den bort ganske kjapt. Og nå synes også den ganske godt.
Men den jeg tok nå nettopp, ser ut for å ha en liten skade øverst der streken skal gå, men hjertet hamra litt ekstra nå…men tar dette med en klype salt dessverre…og nå har jeg kun igjen en babyplan :rolleyes: Vis vedlegget 396865
Spennende. Ser lovende ut i hvert fall, jeg heier ☺️

Men den jeg tok nå nettopp, ser ut for å ha en liten skade øverst der streken skal gå, men hjertet hamra litt ekstra nå…men tar dette med en klype salt dessverre…og nå har jeg kun igjen en babyplan :rolleyes: Vis vedlegget 396865
På tross av skaden, så er den jo veldig tydelig da! Blir spennende å se i morgen! :)

Ja den er veldig tydelig. Så siste babyplan ryker i morgen tidlig :smiley-angelic001
Skal krysse fingre og tær og alt jeg har!

Edit: kan også legge til at med datteren min, så følte jeg meg veldig gravid og testet negativt. En uke senere så tok jeg ny, og sa til mannen at enten er jeg gravid eller så har jeg et innbilt svangerskap, men var gravid! Så jeg håper for deg! :)

Skal krysse fingre og tær og alt jeg har!

Edit: kan også legge til at med datteren min, så følte jeg meg veldig gravid og testet negativt. En uke senere så tok jeg ny, og sa til mannen at enten er jeg gravid eller så har jeg et innbilt svangerskap, men var gravid! Så jeg håper for deg! :)
Å så gøy å høre❤️

Disse har jeg troen på :gen014 :Heartred

Back
Topp