Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Åååh, jeg håperhåperhåper! Men tror kanskje jeg ville stukket innom et apotek imorgen og kjøpt MakeSure? De fungerte fint da jeg testet ulike merker. Babyplan er dessverre kjent for mye skyggestreker. Streken på den nederste er jo brukket, men jeg skimter noe på den øverste! Og det ser jo rosa ut!
Har fått skygger på makesure også jeg, så stoler dessverre ikke på noen tester lenger. Tar en siste babyplan i morgen, så får jeg se hva den viser og ta en clearblue om mensen fortsatt ikke dukker opp…

Jeg har null streksyn, som regel ser jeg ingenting når andre sier «jeg ser noe». Men her syns jeg også at det ser ut som strek på den øverste også. Og med datteren vår så testa jeg blank helt til IKM, var ikke snurten av noe strek, både jeg og mannen sjekka iherdig med lommelykt og alt. Jeg krysser fingrene

13 DPO

Og forrige test var defekt, noe jeg egentlig var klar over…negativ test i dag og masse menssmerter, så den kommer nok i løpet av dagen…
7D5AD5B2-4CB3-4E0D-BF8B-77B9F94CEFD5.jpeg

PP 49, CD 1

Da har TR kommet på besøk igjen! For no dritt.

Men denne PP’n skal jeg ikke teste før dagen før TR. Skal gjøre meg hard og forsøke ihvertfall.

Bruke CBFM, ta tilskudd. Ha sex annenhver dag fra TR slutt til jeg vet at el er over. Venter i tillegg Spermcare kosttilskudd til samboer som han skal ta i tre måneder. Uansett en fin boost å bruke frem til IVF #3.

VI SKAL FÅ TIL DETTE I 2023!! ❤️

CD 3

Hatt en litt rar TR denne gangen. Vanligvis blør jeg veldig, og holder på i ca 5 dager. Nå er jeg på dag 3 og har blødd ekstremt lite i forhold til normalt. Rart, men veldig deilig altså. Tampongen er nesten tørr når jeg skifter, så enten er TR snart over for denne gangen, eller så kommer siste rest som et brak. Håper den er ferdig snart i hvertfall :joyful:

CD 13
Fikk kun høy på monitor i dag, men strimlene er rimelig positive. Har lagt aksjer i dag, skal legge i morgen når jeg kommer hjem fra jobb og samboer skal på jobb, det samme på tirsdag. Da skal vi ha fått dekt det greit.

Har ikke stressa med aksje legging i det hele tatt, og det har vært rene himmelen. Og så glad for at vi rekker det denne PP’n pga at skiftarbeid ødelegger for oss som regel hver gang.
98FD35B2-5ECA-4F38-9DD6-5C09B9971427.jpeg

CD 13
Fikk kun høy på monitor i dag, men strimlene er rimelig positive. Har lagt aksjer i dag, skal legge i morgen når jeg kommer hjem fra jobb og samboer skal på jobb, det samme på tirsdag. Da skal vi ha fått dekt det greit.

Har ikke stressa med aksje legging i det hele tatt, og det har vært rene himmelen. Og så glad for at vi rekker det denne PP’n pga at skiftarbeid ødelegger for oss som regel hver gang. Vis vedlegget 397813
Så bra at det passer med jobb denne gangen! Masse lykke til❤️

CD 14

Maksimal på monitor i dag, men kan se ut som om eggløsning er i dag (i følge strimlene). Føler uansett at aksjene er godt lagt, men om vi har mulighet i morgen også, så kjører vi på da også :joyful:

Denne PP’n har vært så fin. Samboer er veldig gira og vi prøver så godt vi kan. Vi ble også enige om å starte IVF igjen i april om vi ikke klarer det selv. Krysser virkelig fingrene for at vi kan klare det på egenhånd❤️
B025249E-7560-4027-90AF-55C9E9E467C3.jpeg

CD 14

Maksimal på monitor i dag, men kan se ut som om eggløsning er i dag (i følge strimlene). Føler uansett at aksjene er godt lagt, men om vi har mulighet i morgen også, så kjører vi på da også :joyful:

Denne PP’n har vært så fin. Samboer er veldig gira og vi prøver så godt vi kan. Vi ble også enige om å starte IVF igjen i april om vi ikke klarer det selv. Krysser virkelig fingrene for at vi kan klare det på egenhånd❤️Vis vedlegget 397884
Ser lovende ut! :happy:

CD 15 eggløsningsdag eller 1 dpo

I følge monitor er eggløsningsdagen i dag, men i følge strimlene er jeg 1 dpo.
Stoler faktisk mest på at jeg er 1 dpo, siden jeg tester med monitor kun på morgenen. Men vi rakk iallfall å legge de siste aksjene i dag, sånn i tilfelle:gen014
Så nå får vi ikke gjort mer❤️

Vedlegg

• 64F4B273-04EB-49F1-A4DA-CCE518128C51.jpeg
    64F4B273-04EB-49F1-A4DA-CCE518128C51.jpeg
    141,4 KB · Visninger: 42
  • DB593792-671F-4BCE-BB10-F71CA3180F54.jpeg
    DB593792-671F-4BCE-BB10-F71CA3180F54.jpeg
    249,8 KB · Visninger: 62
CD 15 eggløsningsdag eller 1 dpo

I følge monitor er eggløsningsdagen i dag, men i følge strimlene er jeg 1 dpo.
Stoler faktisk mest på at jeg er 1 dpo, siden jeg tester med monitor kun på morgenen. Men vi rakk iallfall å legge de siste aksjene i dag, sånn i tilfelle:gen014
Så nå får vi ikke gjort mer❤️
Krysser fingrene for dere ❤️

CD 21 & 7 DPO

Testetrangen blir for stor, og det er like spennende i pp49 som i pp1. Så da sitter jeg her med første test, og testefesten har åpnet.

Våknet med strekk i venstre lyske og det er der fremdeles. Så håper det kan være et godt tegn.

Men foreløpig er testen blank, noe jeg også forventa så tidlig. Bare håper at det utvikler seg til en strek etterhvert❤️
3DCFFE60-B6D8-439C-9E57-3EB3B1177ECF.jpeg
29D650CB-6CA5-4FA7-B538-FDF46A5A8817.jpeg

CD 21 & 7 DPO

Testetrangen blir for stor, og det er like spennende i pp49 som i pp1. Så da sitter jeg her med første test, og testefesten har åpnet.

Våknet med strekk i venstre lyske og det er der fremdeles. Så håper det kan være et godt tegn.

Men foreløpig er testen blank, noe jeg også forventa så tidlig. Bare håper at det utvikler seg til en strek etterhvert❤️Vis vedlegget 398245Vis vedlegget 398246
Jeg ser noe på nederste, og jeg har ikke streksyn:wacky:

Jeg ser noe på den nederste jeg også:nailbiting::Heartpink

Back
Topp