Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

5 DPO

I dag har jeg hatt så ekstremt kort lunte. Omtrent vært sur og irritert i hele dag…æsj for en dag. Våkna sånn og det ble ikke noe bedre utover dagen, med masse klunder og dritt på jobb. Men fikk trent av meg litt aggresjon på mølla, så satser på at resten av kvelden blir grei :playful: sjeldent jeg er i så dårlig humør og har så humørsvingninger. Men men. Satser på en bedre dag i morgen.

Har følt meg kald i hele dag og har pakka meg ned under pleddet. Brrr!
Også hatt masse luft i magen!! Og da mener jeg masse!
Brystene føltes tunge da jeg løp og kondisen var helt på bånn. Lenge siden jeg har en så dårlig dag i tillegg til en så dårlig treningsøkt. Ble andpusten av ingenting:wtf:

Utfloden har gått fra å være gul og slimete, til mer hvit og kremete.

Ser frem til torsdag. Da begynner testekjøret kjenner jeg meg rett:nailbiting:

6 DPO

I går kveld hadde jeg en del stikninger i venstre lyske og ned i låret. Kjenner det litt i dag også. I tillegg føles magen stram ut og noe mensenmurringer. Pleier som regel ikke å ha mensmurringer før jeg venter TR.
Puppene var også veldig ømme da jeg tok av meg bh’n i går:wacky:

Sikkert dumt å få opp forhåpningene helt, men jeg er positiv❤️

Plutselig har pulsen økt veldig på 6 dpo:wideyed:
5244183B-25E1-4477-9FD0-E91A45ABED42.jpeg

7 DPO

Og der røyk første testen! Hvor er min viljestyrke når det kommer til dette :facepalm: Skulle vente til i morgen med første, men måtte bare ta en i dag…
Og det er noooe der. Herregud som jeg ber til de høyere makter om at dette er en spirestrek og ikke en idiotisk skygge…bildet er tatt etter 5 min.
B7491438-CDAE-4245-8290-439CEA4D9505.jpeg

7 DPO

Og der røyk første testen! Hvor er min viljestyrke når det kommer til dette :facepalm: Skulle vente til i morgen med første, men måtte bare ta en i dag…
Og det er noooe der. Herregud som jeg ber til de høyere makter om at dette er en spirestrek og ikke en idiotisk skygge…bildet er tatt etter 5 min.Vis vedlegget 396503
Jeg ser, jeg ser. Spent på dagens oppdatering ☺️

8 DPO

Jeg har IKKE fått testet i dag! Kom nettopp hjem og har vært på farten siden 05:00 i dag. Og var så tissetrengt da jeg kom hjem at jeg ikke hadde sjans til å finne en kopp å tisse i. Trodde jeg skulle tisse på meg når jeg skulle låse opp døra :playful:

Men skal prøve å holde meg til kl21 og ta en test da. Prøve å drikke minst mulig på denne tiden.

Hatt masse murringer i dag. Og stikninger i brystene. Kjennes ut som om de av og til er varme. Veldig ømme inn mot armhulen.
Sliten i korsryggen, og litt små uggen… Men utfloden er vekke:rolleyes:

Pulsen gikk litt ned i går, for så å gå opp igjen i dag. Kunne det vært en slags festedip på 7 dpo? :oops:
26F51E38-D493-468B-976E-140DD2C71CB8.png

9 DPO

Ingen positiv test i dag heller, da var det skygge som jeg tenkte…

Tok en god titt på babyplan testen før jeg dyppet den, og fy så godt man ser konturene av der strekene skal gå :wideyed: ikke rart det blir mye skygger av dette her…fy f!!:wtf:

Symptomene jeg har er: litt murringer som kommer og går. Småkvalm innimellom (psykisk?), hodepine og stikninger i venstre side når jeg nyser eller hoster…

7B983793-6ABF-48EB-BDC4-367E61710E6F.jpeg

48830951-5B0A-479F-AB24-67FCECAA31F6.jpeg

9 DPO

Ingen positiv test i dag heller, da var det skygge som jeg tenkte…

Tok en god titt på babyplan testen før jeg dyppet den, og fy så godt man ser konturene av der strekene skal gå :wideyed: ikke rart det blir mye skygger av dette her…fy f!!:wtf:

Symptomene jeg har er: litt murringer som kommer og går. Småkvalm innimellom (psykisk?), hodepine og stikninger i venstre side når jeg nyser eller hoster…

Vis vedlegget 396689
Vis vedlegget 396690
Oi, man ser jo virkelig strekene på den øverste!!! :bored::bored:
Men! Om det er en trøst, jeg testet blenda på 9dpo før svakt positivt 11dpo og positiv digital 12 dpo :)

Har du sjekket testene i appen checker? Den var til stor hjelp for meg når jeg analyserte tester :) Jeg krysser fingrene for deg!

Back
Topp