Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

CD 23, 6 DPO

Har igjen en og halv time igjen på jobb, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal holde øyene oppe. Så sjukt sliten. Sliten når jeg jobber nattevakter fra før, men dette tar kaka.
Våkna i går på dagen av et skikkelig mareritt. Pulsen var i taket og jeg var svett. Det er sååå lenge siden jeg har hatt mareritt at jeg husker ikke sist. Var oppe og tissa to ganger i går også, så i dag har jeg ikke drukket like mye vann som jeg pleier. Men er jo så tørst også….
Da jeg dro på jobb i går kveld, hadde jeg feberfølelse. Var dritvarm og kjempe tett i nesa. Trodde det skulle bli verre utover natta, men nå er jeg omtrent like fin igjen.
Det gledes til å komme hjem til senga:joyful:
Håper det ikke er at du blir syk :happy: Jeg blir selv dårlig hvis jeg jobber flere kvelder på rad uten nok søvn i mellom:shy: Håper du føler deg bedre etter litt søvn:happy:
 
Håper det ikke er at du blir syk :happy: Jeg blir selv dårlig hvis jeg jobber flere kvelder på rad uten nok søvn i mellom:shy: Håper du føler deg bedre etter litt søvn:happy:
Ja jeg blir ofte i litt dårlig form når jeg jobber mange netter på rad. Så krysser fingrene for at det kun er «skift arbeidet», og ikke sykdom som gjør dette :happy: Satser på at kroppen er i bedre form når jeg står opp igjen idag!
 
CD 25, 8 DPO

Tok en test i går som jeg fikk skygge på. Tok en ny i dag, og den var som forventa negativ. Har begynt å få litt mensmurringer. Er det tanta som er på vei, eller? Umulig å vite. Pleier i hvertfall ikke å ha menssmerter før jeg begynner å blø. Så får holde hodet kaldt en stund, og la være å teste på ett par dager…om jeg klarer :rolleyes:
8BC527AB-EDBD-4EBB-815F-198D5692CADF.jpeg
874E9E47-C58E-4C91-A269-10ECB2432BD0.jpeg
 
CD 25, 8 DPO

Tok en test i går som jeg fikk skygge på. Tok en ny i dag, og den var som forventa negativ. Har begynt å få litt mensmurringer. Er det tanta som er på vei, eller? Umulig å vite. Pleier i hvertfall ikke å ha menssmerter før jeg begynner å blø. Så får holde hodet kaldt en stund, og la være å teste på ett par dager…om jeg klarer :rolleyes:
Vis vedlegget 387570Vis vedlegget 387571
Huff, ja, lettere sagt enn gjort! Tenker hver måned at jeg ikke skal ta en test før ikm, men klarer jo ikke å holde det :wacky: Edit: syns jeg ser noe på den øverste på det siste bildet :)
 
Huff, ja, lettere sagt enn gjort! Tenker hver måned at jeg ikke skal ta en test før ikm, men klarer jo ikke å holde det :wacky: Edit: syns jeg ser noe på den øverste på det siste bildet :)
Sånn tenker jeg også :facepalm: håpløst!
Ja det var den øverste der jeg fikk i går, som jeg så «noe» på. Tok en test til på kvelden(midten) som var blank, og den jeg tok i dag (nederste) som også var blank…skjønner ikke at jeg gidder å teste før ikm egentlig:wacky:
 
CD 26, 9 DPO

Våkna med en bitte liten blødning/brun utflod på morgenen i dag. Det har ikke kommet mer. Hadde menssmerter i går, men ingen i dag. Er det TR som lurer rundt hjørnet eller kan man håpe på en liten festeblødning? Tiden vil vise. Skulle ikke ta noen test i dag, men gjorde det likevel :rolleyes:
71CFEDB8-8906-46AA-9E3F-8AC477C01C8D.jpeg
 
CD 26, 9 DPO

Våkna med en bitte liten blødning/brun utflod på morgenen i dag. Det har ikke kommet mer. Hadde menssmerter i går, men ingen i dag. Er det TR som lurer rundt hjørnet eller kan man håpe på en liten festeblødning? Tiden vil vise. Skulle ikke ta noen test i dag, men gjorde det likevel :rolleyes: Vis vedlegget 387615
Håper håper :woot: jeg ser antydning til strek, så håper den blir sterkere!
 
Ser antydninger, men vanlig test på 9dpo, blir alt for tidlig for de fleste :)
Krysser fingrene ❤️
 
Skyggestrek igjen…har tenkt å få brukt opp babyplan testene. For nå har jeg bestilt makesure og prefert gel til neste syklus (ja så pessimist er jeg akkurat nå :yuck:). Satser på at makesure ikke gir like mange skygger og helst en reel strek❤️
Har brukt concieve+ denne syklusen. Men etter å ha lest om erfaringer, er de fleste mest fornøyd med prefert. Så da bestilte jeg det også i samme slengen. Neste syklus skal vi gå ALL IN, før IVF #2 venter rundt hjørnet…
2D14F242-71DB-41E7-B3AB-3859E8DDB3D6.jpeg
C7E68F68-6DC7-4D69-B9F8-4A30D921349A.jpeg
 
Ser antydninger, men vanlig test på 9dpo, blir alt for tidlig for de fleste :)
Krysser fingrene ❤️
Ja jeg vet at det er galskap å teste så tidlig, men det er virkelig ikke så stor forskjell på BP og BP tidlig. Har brukt BP i mange år…
Men det siste året(?) har jeg opplevd veldig mye skygger på dem :confused: virker som om de har blitt «dårligere» på en eller annen måte..

Men selvfølgelig må jeg håpe❤️
 
Ja jeg vet at det er galskap å teste så tidlig, men det er virkelig ikke så stor forskjell på BP og BP tidlig. Har brukt BP i mange år…
Men det siste året(?) har jeg opplevd veldig mye skygger på dem :confused: virker som om de har blitt «dårligere» på en eller annen måte..

Men selvfølgelig må jeg håpe❤️

Nei, det er det ikke; men mener at det er jo altså enda håp for streker, selv om disse har skygger :) ❤️
 
CD 11
Her blir nok syklus endret litt. Maksimal på monitor i dag allerede :wideyed: i alle dager. Husker ikke sist jeg hadde eggløsning så tidlig! EL på CD12 blir det da, og vi som ikke har begynt med aksjene ennå:eek:
 
CD 11
Her blir nok syklus endret litt. Maksimal på monitor i dag allerede :wideyed: i alle dager. Husker ikke sist jeg hadde eggløsning så tidlig! EL på CD12 blir det da, og vi som ikke har begynt med aksjene ennå:eek:
Heia heia! Akkurat det samme skjedde hos meg når jeg ble gravid, helt plutselig fikk jeg positiv el test 5-6 dager før jeg skulle og vi hadde ikke lagt noen aksjer enda❤️ Masse lykke til
 
Back
Topp