Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Siden jeg har fulgt andre ikm grupper her, så var det mange som testet ut «reading» på etsy. Og da fikk jeg også et innfall om å teste det ut.

Litt artig å se om noe av dette faktisk kan stemme…

Det som er litt gøy, er at vi har tenkt å starte IVF nr 2 i oktober :joyful:

AF896CA4-23F7-446D-BF12-12A0FD5F4054.jpeg
5BE600A7-F8D5-42D6-866E-575D44C2280E.jpeg

Siden jeg har fulgt andre ikm grupper her, så var det mange som testet ut «reading» på etsy. Og da fikk jeg også et innfall om å teste det ut.

Litt artig å se om noe av dette faktisk kan stemme…

Det som er litt gøy, er at vi har tenkt å starte IVF nr 2 i oktober :joyful:

Vis vedlegget 386523Vis vedlegget 386522
Veldig spennende! Jeg tror veldig lite på sånn, men hun har hatt rett to ganger hos meg faktisk! Flaks eller ikke så håper jeg det samme gjelder for deg❤️❤️

Da har jeg endelig fått oversikt over IVF planen.
Helt andre sprøyter enn sist, og i tilegg progynova før stimulering:bored: aldri vært borti dette. Skal bli spennende. Men dette blir nok ikke før i oktober/november. Vi skal prøve litt selv og ikke minst se at syklusen har stabilisert seg etter exu.
C47B4A48-1397-4DBB-ACFC-439CC7446C27.jpeg

Se der ja, nå må det vel bli EL ❤️

Se der ja, nå må det vel bli EL ❤️
Håper det. Begynner å få litt el smerter, så dette tyder bra og humøret er på bånn. Typisk når el entrer :playful: men skal prøve iherdig å være blid resten av kvelden, og få med samboer på en runde før natta. Hanhar takk og lov fri i to dager nå. Kunne ikke passet bedre❤️

CD 16

Den gikk rett fra lav til maksimal denne gangen :joyful: la aksjer i går kveld, muligens legge i dag eller i morgen.
Prøver å gå for annenhver dag denne syklusen, selv om jeg om jeg helst ikke vil gå glipp av en dag. Men mye mulig det er annenhver dag som er greia for oss. Vi prøver å holde oss til dette denne gangen ihvertfall.

Vedlegg

• 389738EF-A49D-4531-B20C-48745F431DF2.jpeg
    389738EF-A49D-4531-B20C-48745F431DF2.jpeg
    249,1 KB · Visninger: 65
  • 4901CB6C-EB41-45F7-8B1D-342B043F3CF0.jpeg
    4901CB6C-EB41-45F7-8B1D-342B043F3CF0.jpeg
    3,2 MB · Visninger: 65
CD 16

Den gikk rett fra lav til maksimal denne gangen :joyful: la aksjer i går kveld, muligens legge i dag eller i morgen.
Prøver å gå for annenhver dag denne syklusen, selv om jeg om jeg helst ikke vil gå glipp av en dag. Men mye mulig det er annenhver dag som er greia for oss. Vi prøver å holde oss til dette denne gangen ihvertfall.
Happy humping :sex

CD 17, EL DAG

Vi la aksjer i går kveld og skal det samme i dag. Samboer ble faktisk veldig bestemt på at vi skulle ta det begge dagene, i steden for annenhver. Så da ble det sånn:joyful:
Da har det blitt aksje legging annenhver dag sånn ca helt fra TR ble ferdig. 7 av 13 dager er ikke dårlig:D krysser fingrene!!

CD 18, 1 DPO(?)

Okei. Nå skjønner jeg ikke helt hva som skjer. Jeg pleier ikke å fortsette å teste med el tester etter jeg har fått positiv. Men veldig glad jeg gjorde det denne gangen. Trodde el var i går, ettersom jeg fikk maksimal på monitor på torsdag. Men nå ser det ut for at el testene stiger i styrke igjen? Kan det være at egget ikke slapp, og prøver igjen nå? :wideyed:

90901081-ADCF-40DF-AA40-1CEF440BF3B5.jpeg

D5D7AF4E-E001-4D5C-A673-17752E102E3B.jpeg

Det kan veldig godt hende!
Sånn sett synes jeg egentlig det er veldig greit å bruke temperaturen som verktøy i tillegg til EL tester, så man får bekreftet EL. Blir fort veldig forvirret når syklusen plutselig tar en annen sving enn forventet.

Det kan veldig godt hende!
Sånn sett synes jeg egentlig det er veldig greit å bruke temperaturen som verktøy i tillegg til EL tester, så man får bekreftet EL. Blir fort veldig forvirret når syklusen plutselig tar en annen sving enn forventet.
Å måle temp er sikkert fint det. Men det funker ikke for meg da jeg jobber skift…

CD 19, 2 DPO

Da ser det ut for at jeg har hatt eggløsning likevel. Så kaller meg 2 dpo i dag. Nå er det bare den lange ventetida igjen….det er jo ikke annet enn å vente på noe under hele syklusen…

0B93648A-BCCA-4A7D-B62F-C6A51EF1EFAD.jpeg
79AE3401-B6D9-4C28-8714-FAFD55BCD60E.jpeg

CD 20, 3 DPO

Har siden el hatt litt murrende følelse i nedre del av magen. Men i dag føles det veldig tungt ut der nede.
Jeg kommer til å overanalysere alt nå fremover etter exu sist, livredd for å oppleve det samme en gang til.
Men ihvertfall det jobbes nedi der på en eller annen måte.

CD 21, 4 DPO

I natt oppdaget jeg masse hvit utflod. Det har jeg ikke sett i dpo land på mange herrens måneder. Husker ikke helt sist. Kan det være q10 som hjelper til her? Umulig å vite.

Har ihvertfall vært ute på løpetur i strålende vær i dag. Det gjør godt for humøret merker jeg. Kjente at brystene mine var litt tunge og ømme da jeg løp. I tilegg en «dump»/tyngde følelse rett under navel området.
Herregud jeg gransker alle symptomer jeg kan nå. Prøver alt for å oppdage om ting ikke stemmer i kroppen min. Men det kan jeg vel ikke styre uansett. Likevel er det veldig greit å kunne skrive ned alle følelser jeg har fremover. Greit å kunne gå tilbake å se på i andre/senere dpo landtider.

CD 22, 5 DPO

Har sitti og lest litt om fitbit, puls og syklus. At man får høyere puls når man er gravid. Så skal bli spennende å se fremover. Den har ihvertfall økt veldig i dag 5 dpo. Men nå jobber jeg natt denne uka, så kan jo hende det har noe å si også…men dette var litt gøy å finne ut av. Spennende å følge med etterhvert:) og ja…jeg har alltid hatt høy puls…kan ha noe med en medfødt liten hjertefeil å gjøre…

Har i dag hatt litt ømme bryst lengst inn mot armhulene. Pleier ikke å ha noe vondter i puppene mellom el og TR. Men dette er nok overanalysering på sitt høyeste. Jeg tar alt med en klype salt fremover, og har egentlig ikke den store troa…

C229D31A-3794-4069-8842-E2F2DACC39A5.jpeg

CD 23, 6 DPO

Har igjen en og halv time igjen på jobb, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal holde øyene oppe. Så sjukt sliten. Sliten når jeg jobber nattevakter fra før, men dette tar kaka.
Våkna i går på dagen av et skikkelig mareritt. Pulsen var i taket og jeg var svett. Det er sååå lenge siden jeg har hatt mareritt at jeg husker ikke sist. Var oppe og tissa to ganger i går også, så i dag har jeg ikke drukket like mye vann som jeg pleier. Men er jo så tørst også….
Da jeg dro på jobb i går kveld, hadde jeg feberfølelse. Var dritvarm og kjempe tett i nesa. Trodde det skulle bli verre utover natta, men nå er jeg omtrent like fin igjen.
Det gledes til å komme hjem til senga:joyful:

Back
Topp