Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Lykke til denne runden !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig spennende! Jeg tror veldig lite på sånn, men hun har hatt rett to ganger hos meg faktisk! Flaks eller ikke så håper jeg det samme gjelder for degSiden jeg har fulgt andre ikm grupper her, så var det mange som testet ut «reading» på etsy. Og da fikk jeg også et innfall om å teste det ut.
Litt artig å se om noe av dette faktisk kan stemme…
Det som er litt gøy, er at vi har tenkt å starte IVF nr 2 i oktober
Vis vedlegget 386523Vis vedlegget 386522
Håper det. Begynner å få litt el smerter, så dette tyder bra og humøret er på bånn. Typisk når el entrer men skal prøve iherdig å være blid resten av kvelden, og få med samboer på en runde før natta. Hanhar takk og lov fri i to dager nå. Kunne ikke passet bedreSe der ja, nå må det vel bli EL
Happy humpingCD 16
Den gikk rett fra lav til maksimal denne gangen la aksjer i går kveld, muligens legge i dag eller i morgen.
Prøver å gå for annenhver dag denne syklusen, selv om jeg om jeg helst ikke vil gå glipp av en dag. Men mye mulig det er annenhver dag som er greia for oss. Vi prøver å holde oss til dette denne gangen ihvertfall.
Å måle temp er sikkert fint det. Men det funker ikke for meg da jeg jobber skift…Det kan veldig godt hende!
Sånn sett synes jeg egentlig det er veldig greit å bruke temperaturen som verktøy i tillegg til EL tester, så man får bekreftet EL. Blir fort veldig forvirret når syklusen plutselig tar en annen sving enn forventet.
Blir en del dager man må skippe innimellom da, ja. :/Å måle temp er sikkert fint det. Men det funker ikke for meg da jeg jobber skift…