Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Dag 8 Menopur og dag 3 med Fyremadel

I morgen er det tid for første ultralyd etter sprøytestart. Jeg håper så inderlig at det har skjedd mye positivt der nede. Krysser fingrene for mange fine egg, som ihvertfall er på vei til å vokse seg fine :smiley-angelic001

Hatt masse eggløsningsslim de siste dagene, så håper det er positivt.

Men jeg er sliten. Kjempe sliten. Hodepinen har vedvart siden oppstarten av progynova. Så nå tror jeg rett og slett at jeg kommer til å kaste inn håndkle og sykemelde meg den siste tiden. Jobben er et slit om dagen, og jeg har null energi. Så tror jeg må ringe legen i morgen. Takk og lov har de full forståelse for hva jeg gjennomgår, med tanke på at vi har mistet det vi ønsker mest i hele verden, to ganger før i år.

Og jeg skal ikke legge skjul på at jeg er nervøs for om jeg blir gravid igjen. At det samme skal skje igjen….redd for at jeg ikke skal tørre å glede meg den dagen to streker lyser mot meg igjen…

Å være ufrivillig barnløs, miste flere ganger og være i ivf karusellen, det er virkelig ikke for pyser!!! Jeg så sliten, psyken min er nedbrutt og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle å miste en gang til…gud forby at det skjer igjen.

Nå er det vel vår tur! Er det ikke? :sorry:
Sender deg masse gode tanker❤️ Jeg håper så veldig veldig at det skal være din tur nå! Jeg skjønner så godt at du er sliten og lei, jeg synes det er så bra at du ikke gir opp! For det er virkelig håp for at det skal gå og jeg håper og tror at du snart får premie for alt det vonde
 
IVF #2 monitorering nr1

Da har jeg vært til ultralyd kontroll for å sjekke eggene. Det første Jon Hausken sa til meg var: «du har masse egg». Jeg ble så lettet.

Han telte ca 10 egg på størrelse 12-15mm og noen litt mindre. Slimhinnen var på 9mm og så veldig fin ut.
Eggene var jevnstore, så foreløpig ligger dette bedre an enn forrige gang, da jeg hadde veldig store forskjeller på størrelsene på eggene. Nå er nesten alle like store:joyful: Han var veldig fornøyd med hvordan jeg hadde respondert.

Så da skal jeg fortsette å stikke i ett par dager til.

Og så blir det EGGUTTAK på mandag:smiley-angelic001
 
Sender deg masse gode tanker❤️ Jeg håper så veldig veldig at det skal være din tur nå! Jeg skjønner så godt at du er sliten og lei, jeg synes det er så bra at du ikke gir opp! For det er virkelig håp for at det skal gå og jeg håper og tror at du snart får premie for alt det vonde
❤️❤️❤️
 
IVF #2 monitorering nr1

Da har jeg vært til ultralyd kontroll for å sjekke eggene. Det første Jon Hausken sa til meg var: «du har masse egg». Jeg ble så lettet.

Han telte ca 10 egg på størrelse 12-15mm og noen litt mindre. Slimhinnen var på 9mm og så veldig fin ut.
Eggene var jevnstore, så foreløpig ligger dette bedre an enn forrige gang, da jeg hadde veldig store forskjeller på størrelsene på eggene. Nå er nesten alle like store:joyful: Han var veldig fornøyd med hvordan jeg hadde respondert.

Så da skal jeg fortsette å stikke i ett par dager til.

Og så blir det EGGUTTAK på mandag:smiley-angelic001
Så fantastisk å høre! Masse, masse lykke til, denne gangen skal spiren sitte helt ut!!
 
Siste Fyremadel satt :)

Da er siste Fyremadel satt. Siste menopur ble satt i går kveld.

Nå gjenstår en Ovitrelle og to gonapeptyl sprøyter i kveld :happy:

Kjenner at jeg er litt «full» i magen om dagen, ubehagelig å sitte med stramme bukser.

Krysser fingrene for et bra uttak på mandag❤️
 
Åååh så bra!!
Jeg fikk ut 15 egg da jeg hadde uttak, men kun 4-5 ble befruktet (det stod 5 på papiret, men de sa 4, så tror kanskje et falt fra veldig kjapt). Men endte med 4 på frys, da; så får håpe du får godt nytt om noen dager!
 
Som du sikkert ser så venter jeg på innsett i morgen, så nei jeg er ikke gravid…men har vært gravid to ganger dette året, men mistet tidlig.
Jeg skjønner. Ønsker deg masse lykke til❤️ Det vil si at du kan bli gravid og det blir du helt sikkert veldig snart. Kan jeg spørre det hvor mange ivf-behandlinger du har tatt? :) spør for det kan hende at jeg også må ta
 
Back
Topp