Ta med morgen urin eller når du ikke har vært på do i noen timer. Evt dra til legen og sjekk hcg stigning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta med morgen urin eller når du ikke har vært på do i noen timer. Evt dra til legen og sjekk hcg stigning
Ja, råd eller erfaringer? Hadde ikke supersterke, men heller ikke så svake på dette tidspunktet de to andre gangene...Jeg har også svake tester og bekymrer meg. Tror jeg er 4+1 eller 4+2 i dag. Fikk gravid 1-2 på cb digital i dag, hadde håpet på 2-3. Er veldig usikker på når jeg skal teste igjen. Noen råd eller erfaringer?
Enig, tror mer at dere ikke er så langt på vei som dere tror. Tror nok at dere hadde en sen eggløsning enn beregna, for det hadde jeg. Jeg regner utifra da jeg er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning, enn første mensdag.Tok tre stk som var ganske svake. Etter menstermin er jeg 5+2 i dag. Men vet når unnfangelsen har skjedd og da er jeg ca en uke mindre på vei. Kan hende dere med svake tester ikke er så langt på vei som dere tror.
Ja det er det. Men mange tar fler for å se en stigning i HCG, altså at streken blir sterkereTatt midt på dagen 2 dager etter IKM. Virker som det er mange som tar flere tester, selv om den første er klart positiv. Er det ikke veldig sjelden at en graviditetstest er falsk positiv?
Ja det er det. Men mange tar fler for å se en stigning i HCG, altså at streken blir sterkere
Kan godt være, men ikke mer enn to dager kortere. Stemmer ikke med verken sex eller eggløsningstester... Hvis eggløsning var senere enn antatt så kan jeg på det minste være 13 dpo i dag, ellers har svømmerne holdt seg godt inni der. Når det er sagt så føler jeg meg gravid.Tok tre stk som var ganske svake. Etter menstermin er jeg 5+2 i dag. Men vet når unnfangelsen har skjedd og da er jeg ca en uke mindre på vei. Kan hende dere med svake tester ikke er så langt på vei som dere tror.
Veldig sjelden de viser falsk positiv ja men mange tar flere tester for å se hcg stigningTatt midt på dagen 2 dager etter IKM. Virker som det er mange som tar flere tester, selv om den første er klart positiv. Er det ikke veldig sjelden at en graviditetstest er falsk positiv?