Hvordan så testene deres ut?

Vet ikke hvor langt jeg er på vei, da jeg har hatt uregelmessig sykluser. Trodde jeg var på syklusdag 75 i dag, da jeg plutselig fikk positive tester. Hadde negativ test på onsdag som var.

Disse testene er fra i dag. Mine første positive tester noensinne :)
ImageUploadedByBV Forum1441061027.463820.jpgImageUploadedByBV Forum1441061039.677425.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1441081368.476218.jpg
Tok denne i dag. Dagen etter IKM. Hadde positiv digital i går. Synes den er altfor svak... Redd det ikke går bra.
 
Jeg har også svake tester og bekymrer meg. Tror jeg er 4+1 eller 4+2 i dag. Fikk gravid 1-2 på cb digital i dag, hadde håpet på 2-3. Er veldig usikker på når jeg skal teste igjen. Noen råd eller erfaringer?
 
Jeg har også svake tester og bekymrer meg. Tror jeg er 4+1 eller 4+2 i dag. Fikk gravid 1-2 på cb digital i dag, hadde håpet på 2-3. Er veldig usikker på når jeg skal teste igjen. Noen råd eller erfaringer?
Ja, råd eller erfaringer? Hadde ikke supersterke, men heller ikke så svake på dette tidspunktet de to andre gangene...
 
Tok tre stk som var ganske svake. Etter menstermin er jeg 5+2 i dag. Men vet når unnfangelsen har skjedd og da er jeg ca en uke mindre på vei. Kan hende dere med svake tester ikke er så langt på vei som dere tror.
 
Tok tre stk som var ganske svake. Etter menstermin er jeg 5+2 i dag. Men vet når unnfangelsen har skjedd og da er jeg ca en uke mindre på vei. Kan hende dere med svake tester ikke er så langt på vei som dere tror.
Enig, tror mer at dere ikke er så langt på vei som dere tror. Tror nok at dere hadde en sen eggløsning enn beregna, for det hadde jeg. Jeg regner utifra da jeg er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning, enn første mensdag.
På denne prøveperioden fikk jeg eggløsning på dag 23 etter mens.
Fordi 14 dager etter eggløsningsdagen ble testen klar positiv, mens to dager før var det veldig svakt.
Selv om jeg ifølge mens skulle vært 4/5 uker på vei, viste digital 1-2, noe som stemmer ift min sene eggløsning.
 
Tatt midt på dagen 2 dager etter IKM. Virker som det er mange som tar flere tester, selv om den første er klart positiv. Er det ikke veldig sjelden at en graviditetstest er falsk positiv?
 

Vedlegg

  • 20150722_130646-2.jpg
    20150722_130646-2.jpg
    764,1 KB · Visninger: 93
Tatt midt på dagen 2 dager etter IKM. Virker som det er mange som tar flere tester, selv om den første er klart positiv. Er det ikke veldig sjelden at en graviditetstest er falsk positiv?
Ja det er det. Men mange tar fler for å se en stigning i HCG, altså at streken blir sterkere :)
 
Ja det er det. Men mange tar fler for å se en stigning i HCG, altså at streken blir sterkere :)

Okei, takk for svar. Har tatt bare én test i begge svangerskapene, jeg. Men nå siste var jeg hos legen og målte hcg to ganger, da jeg ikke hadde noen symptomer på å være gravid. Nå er jeg 10 uker på vei, og har sett både bevegelse og hjerteslag :)
 
Tok tre stk som var ganske svake. Etter menstermin er jeg 5+2 i dag. Men vet når unnfangelsen har skjedd og da er jeg ca en uke mindre på vei. Kan hende dere med svake tester ikke er så langt på vei som dere tror.
Kan godt være, men ikke mer enn to dager kortere. Stemmer ikke med verken sex eller eggløsningstester... Hvis eggløsning var senere enn antatt så kan jeg på det minste være 13 dpo i dag, ellers har svømmerne holdt seg godt inni der. Når det er sagt så føler jeg meg gravid.
 
Tatt midt på dagen 2 dager etter IKM. Virker som det er mange som tar flere tester, selv om den første er klart positiv. Er det ikke veldig sjelden at en graviditetstest er falsk positiv?
Veldig sjelden de viser falsk positiv ja :) men mange tar flere tester for å se hcg stigning :)
 
IMG_4842.JPG Testet den dagen jeg skulle ha mensen, 4+0
 
ImageUploadedByBV Forum1441170472.301734.jpg Test fra i dag. Kanskje en smule sterkere enn i går, men så og si ingen forskjell. Hadde positiv digital med 1-2 uker på mandag. Er et sted fra 14-17 dpo...
 
0c89a3b663e4030bbbf03fcfafba6049

5+0 uker i dag, så da passet denne perfekt :)
 
* Den første billigtesten er fra dagen jeg forventet mens.

* Den andre fra dagen etter ikm, det samme med CB testen. Men her fikk jeg negativt på urinprøven hos legen
Ble tatt hcg verdier av blodet som jeg får svar på i morgen forhåpentligvis.

* Den siste billigtesten er fra i dag tidlig/natt.
 

Vedlegg

  • 20150902_091636.jpg
    20150902_091636.jpg
    724,3 KB · Visninger: 87
Back
Topp