Hvordan så testene deres ut?

ImageUploadedByBV Forum1440681140.549495.jpg

Øverst: test lørdagsmorgen, 10 dpo. Blendahvitt som mange andre ganger før, så ble fest på kvelden med masse alkohol, dessverre.

Test nr 2: mandag kveld, 12 dpo. Den var i utgangspunktet helt blank den også så kasta den i søpla.

Test nr. 3: tirsdag morgen, 13 dpo. Skyggestrek!? Hæ, tenkte jeg, aldri fått det før, og har tatt MANGE tester (11 prøveperioder nå). Gravde i søpla etter de to tidligere testene, og oppdaget at mandagens test viste bittelitt skyggestrek den også.

Test nr. 4: onsdag morgen, 14 dpo. Ingen tvil, jeg er gravid! Hurra!


Er idag 5+1 :) termin slutten av april, men blir nok Mai :) Krysser fingrene for at alt kommer til å gå bra.
 
Måtte ta ny test i dag. For har ingen symptomer, og føler meg ikke gravid. Men det var ganske klart :D 4+5 i dag :)
 

Vedlegg

  • 1440693919531.jpg
    1440693919531.jpg
    23,9 KB · Visninger: 165
Last edited:
Sniker her. Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt test fra apoteket. De testene jeg tok fra rfsu var bare negative, men nå er spiren 34 uker på vei :)

Wæææ! Når testa du positivt da ca? Jeg har ikke testa de siste dagene. Er vel rundt 2/3 dager over mensen nå.. Burde få tatt en i dag/morgen!
 
Wæææ! Når testa du positivt da ca? Jeg har ikke testa de siste dagene. Er vel rundt 2/3 dager over mensen nå.. Burde få tatt en i dag/morgen!
Gikk over til den cb digital og den viste 2-3 mens rfsu var negativ...
 
Nei. Den er sånn enda. Men har hatt ekstremt mange tester og ingen har hatt noe antydning engang. Kan hende det er to hos deg eller at jeg er mindre på vei enn jeg tror. Alle får forskjellig.
 
c7b3a0a9c3c6bf52e170f67ed6c0efc4


Testen tatt i ettermiddag viste heldigvis god stigning :)
Sniker fra FS :) er den øverste fra 8dpo?
 
Slik så min test ut da jeg testet dagen før IKM.

Strekene kom med en gang og det var visst ingen tvil at det var en spire der :)


test.png
 
Back
Topp