Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 133763 Test fra i dag. Kanskje en smule sterkere enn i går, men så og si ingen forskjell. Hadde positiv digital med 1-2 uker på mandag. Er et sted fra 14-17 dpo...
Jeg har dessverre begynt å blø. Har blødd i hele dag (en del, men mindre enn forventet) og anser det som en tidlig SA/kjemisk graviditetHvordan går det moccamint? Jeg fikk sterk test i dag så har roet nervene litt enn så lenge. Håper du har fått sterk strek også
Hvordan går det Anelim?
Jeg har dessverre begynt å blø. Har blødd i hele dag (en del, men mindre enn forventet) og anser det som en tidlig SA/kjemisk graviditet
Som nevnt tidligere fikk jeg 2-3 på ukes-indikatoren da jeg var 4+2, tok den igjen i dag hvor jeg er 5+1 , men det sto fortsatt det samme... Når fikk dere 3+ på denne testen?
Mulig at beregningen er feil og jeg ikke er så langt på vei som beregnet etter første dag i siste mens som var mandag 3 august. I så fall skulle unnfangelsen vært mandag 17 august og tror egentlig ikke det stemmer. Jeg hadde positive el tester både mandag kveld (17 august), hele tirsdagen (18 august) og onsdag morgen (19 august). Hadde sex den 16, 17, 18 og 20.
Har hatt både 28 og 30 dagers sykluser som regel.