Hvordan så testene deres ut?

Hvordan går det moccamint? Jeg fikk sterk test i dag så har roet nervene litt enn så lenge. Håper du har fått sterk strek også :)
Jeg har dessverre begynt å blø. Har blødd i hele dag (en del, men mindre enn forventet) og anser det som en tidlig SA/kjemisk graviditet :(
 
Min fra i dag, første test, er 4+4 ImageUploadedByBV Forum1441350545.199687.jpg
 
Første bilde, dagen før forventet mens: 4+1: Tok litt tid før jeg la merke til streken - stolte ikke helt på at den var positiv siden jeg ikke tok tiden, men tok bilde rimelig kjapt. Morgenurin

Andre bilde, dagen jeg forventet mens: 4+2: Klarte ikke sove fordi jeg var så spent på testene, kjøpte 3 for sikkerhetsskyld. Sto opp klokken halv 4 om morgenen og fikk ganske klare svar. Gravid 2-3 :happy: Morgenurin.

Tredje bilde: Bilde av billigtestene fra de tidligere dagene 4+1 og 4+2 og bilde fra 4+3 i rekkefølge. De gamle er litt blekere siden de er "gamle", men den siste var definitivt sterkest...Det som var rart var at den var nesten svakest av alle de første minuttene og man skal jo ikke lese av etter 5 minutter så dette gjorde meg i grunn litt bekymret. Selv om den ble sterke etterhvert. Tok deretter den digitale jeg egentlig skulle spare og den viste heldigvis fortsatt 2-3.

Fjerde bilde: Klarte å gå én dag uten å teste, i dag dro jeg på søndagsåpent Kiwi for å se om de hadde tester, ble RSFU denne gangen. 4+6 i dag. Synes testen ble litt svak, men hørt at disse ikke er de beste og jeg tok den ikke på morgenurin, men ett - to tiden. Skal ta en ny i morgen :)

Spent på å få kommet meg til Gyn eller lege snart så jeg kan få sjekket HCG nivået.IMG_3171.JPG IMG_3176.JPG IMG_3182.JPG IMG_3184.JPG
 
Har blitt testetøs etter at jeg fant ut at jeg var gravid :D Har absolutt ikke vært sånn før!

Følger med på stigningen, som ser ut til å være bra. Første 31/8 og den siste er fra i dag, 7/9.

Clearblue-testen tok jeg for å vise til mine nærmeste familiemedlemmer, og A1-testen tok jeg for moroskyld i dag.

Skal ta en digital med ukeindikator på torsdag, for å se om det står gravid 3+. Og gjør det det så skal jeg prøve å si meg ferdig med testing :p ImageUploadedByBV Forum1441625474.676011.jpgImageUploadedByBV Forum1441625410.824888.jpg
 
Endelig litt stigning å se. Testene er fra 10 DPO, til den øverste idag som er 16 DPO. Alle de første er på morgenurin, mens den siste er på ettermiddagsurun. Siste test er ikke tørket enda.. :)

ImageUploadedByBV Forum1441642471.780991.jpg
 
6ec890dfa12295b2cf4ae644ad0c7e4c
mine 2 tester. tatt uke 5 på kvelden. Veldig overasket at av de var positive
 
Som nevnt tidligere fikk jeg 2-3 på ukes-indikatoren da jeg var 4+2, tok den igjen i dag hvor jeg er 5+1 , men det sto fortsatt det samme... Når fikk dere 3+ på denne testen?

Mulig at beregningen er feil og jeg ikke er så langt på vei som beregnet etter første dag i siste mens som var mandag 3 august. I så fall skulle unnfangelsen vært mandag 17 august og tror egentlig ikke det stemmer. Jeg hadde positive el tester både mandag kveld (17 august), hele tirsdagen (18 august) og onsdag morgen (19 august). Hadde sex den 16, 17, 18 og 20.

Har hatt både 28 og 30 dagers sykluser som regel.
 
Som nevnt tidligere fikk jeg 2-3 på ukes-indikatoren da jeg var 4+2, tok den igjen i dag hvor jeg er 5+1 , men det sto fortsatt det samme... Når fikk dere 3+ på denne testen?

Mulig at beregningen er feil og jeg ikke er så langt på vei som beregnet etter første dag i siste mens som var mandag 3 august. I så fall skulle unnfangelsen vært mandag 17 august og tror egentlig ikke det stemmer. Jeg hadde positive el tester både mandag kveld (17 august), hele tirsdagen (18 august) og onsdag morgen (19 august). Hadde sex den 16, 17, 18 og 20.

Har hatt både 28 og 30 dagers sykluser som regel.

Halvparten av gravide kvinner vil få 3+ før 5+2, halvparten etter 5+2. :)

Se her:
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1673091/
 
Back
Topp