Hvordan så testene deres ut?

mikkia

Flørter med forumet
Jeg fikk 2-3 i uke 4+6 og 3+ i uke 5+1. Demonterte den i uke 4+6 og såg det var like før 3+(3 nesten like sterke streker)☺ Hørt mange ikke får 3+ før i uke 6!

Individ85

Flørter med forumet
Jeg fikk 2-3 i uke 4+6 og 3+ i uke 5+1. Demonterte den i uke 4+6 og såg det var like før 3+(3 nesten like sterke streker)☺ Hørt mange ikke får 3+ før i uke 6!

Visste ikke at man kunne demontere og se på det, det skal jeg prøve - tusen takk :)

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
16 dpo i dag (4+2), og ble stresset av svakere strek på morgentest. Tror nok det må ha vært noe med fargestoffet i den ene testen, for etterpå var de neste testene sterkere igjen. :) Dessuten tok jeg CBD og fikk 2-3!

16 dpo ettermiddag:
ImageUploadedByBV Forum1441810146.841541.jpg
ImageUploadedByBV Forum1441810207.888105.jpg

Alle testene:
ImageUploadedByBV Forum1441810237.965442.jpg
(Forkortelsene er morgen, formiddag, ettermiddag og kveld).

De digitale hittil:
10 dpo E - "Ikke gravid"
10 dpo K - "GRAVID 1-2"
14 dpo M - "GRAVID 1-2"
16 dpo E - "GRAVID 2-3"

Individ85

Flørter med forumet
Angående demontering av digital test - her er bilde av en jeg gjorde det på - men hvordan tyder jeg den?IMG_3192.JPG IMG_3195.JPG

mikkia

Flørter med forumet
Om du googler clearblue digital ukesindikator på bildefunksjon ser du mange eksempler. Denne ser ut som en 2-3. Når den tredje streken er like sterk viser den 3+ :)

tulips

Forumet er livet
Vi som prøver :)
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg fikk 2-3 på torsdag i forrige uke. Tok en ny digital med ukeindikator i dag som fortsatt viste 2-3... I dag var urinen min veldig lys(drakk mye i går kveld), så lurer på om den kan vise 3+ om den er mer konsentrert? Eller er det like mye HCG i lys urin, når man har kommet så "langt" i graviditeten?

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Jeg fikk 2-3 på torsdag i forrige uke. Tok en ny digital med ukeindikator i dag som fortsatt viste 2-3... I dag var urinen min veldig lys(drakk mye i går kveld), så lurer på om den kan vise 3+ om den er mer konsentrert? Eller er det like mye HCG i lys urin, når man har kommet så "langt" i graviditeten?

Konsentrasjon på urin spiller absolutt en rolle så tidlig. Jeg klarer ofte å ha bedre konsentrert urin på dagtid (tisse rett etter et måltid og så la være å drikke eller tisse før rett før neste måltid - tar derfor de digitale stort sett på dagtid.) :)

Individ85

Flørter med forumet
Jeg er 5+3 i dag, fortsatt bare 2-3 på den digitale testen...men tror mens termin må være feil...Hadde håpet på høyere stigning så jeg hadde følt meg mer rolig. Skal til min første legetime i morgen og da håper jeg han tar HCG test.

Jeg lurer forresten på noe angående urinprøve og morgenurin - jeg må alltid på do minst én gang i løpet av natten. Før jeg ble gravid hadde jeg lært meg å vente til 5 om morgenen, men nå er det som regel ikke mulig å holde seg etter 3-4 om natta. Har tatt de fleste testene på natta, men jeg skal til legen klokken 8 om morgenen. Kan jeg gå på do om natta og ta urinprøven klokken 8 - er det da morgenurinen og vil den være konsentrert nok? Bør jeg da droppe å spise før timen?

oda

Flørter med forumet
Jeg har samme bekymring som dere. Er 5+4 i dag og fikk 2-3 på morgenen. I forrige uke fikk jeg 1-2 da jeg var 4+2. Tror jeg må kjøpe en til digital, men jeg er usikker på når jeg bør ta den.

tulips

Forumet er livet
Vi som prøver :)
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg tok strimmeltester i dag, sammen med den med ukeindikator. Den første(nederste strimmelen) 06.30 - lys urin. Den andre tok jeg 10.00 - mørkere urin, men fortsatt ikke på sitt mørkeste. Ser ut som de er like i styrken fordet.

Jeg skal hvertfall reise å kjøpe en g-test til med ukeindikator, så får jeg se om jeg tar den i morgen eller på lørdag :p Kanskje de har en to-pakning, da kjøper jeg den! Rart hvor viktig dette er :p
ImageUploadedByBV Forum1441882389.699953.jpg

Maibarn1618

Flørter med forumet
ImageUploadedByBV Forum1441922776.668632.jpgtatt dagen jeg skulle hatt mens. Tok et halvt minutt før streken syntes, men så ble den bare sterkere og sterkere

Starbucks

Forumet er livet
8de50f065f5e8bc49e931314815bbe27

Starbucks

Forumet er livet
Nytt samlebilde. Elsker g.tester!!!❤ 10dp2dt er det samme som 12 dpo. :))
0cb11e6e7a57dc095c96f1ba90c83242

Topp