Hvordan går det med vekta?

opp opp.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Stadig 57,5.. hatt dårlig matlyst og vært veldig kresen, og er fortsatt tidvis kvalm

sendt fra mobilen via BV-appen

Fremdeles ingen bevegelse på vekta i noen retninger fra positiv test! Heldigvis! På samme tid forrige gang, var det opp over 10 kg..., det er vel kanskje de som har hengt på siden det....

+1 kg :)

Opp to kilo, stått stille i fem uker.... Er 17+1

Blitt ca 2 kilo nå. Håper det stiger litt sakte. Vil slippe unna vanskelig mageflesk :P

På sv.skapskontrollen , 17uker, hadde jeg gått opp 100gr til, som betyr nøyaktig 3.5kg totalt. Har spist masse drit i helga nå så skal skjerpe meg neste uke igjen. Har virkelig ikke lyst å legge på meg mer enn 10kg..

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Har nå gått opp 1 kg i løpet av svangerskapet. Er 17 uker. Er stolt over at det tokk 1 1/2 mnd kortere tid å legge på meg nå, en i forrige svangerskap #

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

17 uker, gått ned 8 kg siden start

Hadde gått ned en halv kg når jeg gikk på vekta tirsdag, 1 kg opp til sammen, 16 uker :)

+2kg, og antydning til babykul har dukket opp siste uka :d

Det har omsider snudd her, og begynt å krype oppover:-) Kvalmen er bittelitt bedre, og jeg spyr nesten ikke. Er fortsatt 2 kg under startvekta, men i hvert fall riktig utvikling nå. Er 14+5.

Opp 3.... :rolleyes:

Etter å ha stått stille i 16 uker, har jeg siste uken gått opp 2 kg:(
Så nå er det slutt på snop og litt akselerasjon på treninga

Nok en kg ned.. Nå har jeg litt å ta av Så går bra.

Desember 2014

Bruker App

Altså dere, det er helt normalt å gå opp i rykk og napp i sv.skapet, men om man spiser mye snop og trener lite, så er det jo greit å gjøre noe meg det da...:) ellers er det jo faktisk meningen at man skal opp når man er gravid. Babyene spiser jo av en del når man starter med ammingen, så greit med et lager.

Sent from my iPad using BV Forum

Har gått opp totalt 2.5kg siden positiv test. Helt greit :-) og ser jo kiloene lager kulen på magen ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

2 kg opp nå. Men mulig jeg gikk ned 2 og gått opp 4. Klarer ikke å holde kontroll.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vet ikke helt hva vekta er nå, men midjen er borte, puppene svære og ser jeg har lagt på meg på rumpe og lår. Så det går helt klart oppover! :)

Back
Topp