Hvordan går det med vekta?

Har ikke veid meg siden jeg var 10 uker på vei da hadde jeg godt opp ca 1 kg. Har på følelsen av at det i hvertfall er to til nå:/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja overskriften sier vel sitt, hvordan er det med vekta etter disse ukene?
Jeg har gått opp 5(@&^}|<>!!) kg allerede!! Hvor skal dette ende? :eek:

Jeg tilhører september, men jeg la på meg 5 kg veldig raskt og buksene passet ikke omtrent med en gang jeg ble gravid. Har "bare" gått opp 3 kg til. De første kiloene kom raskt, men nå har det roet seg veldig:) Så tror ikke du trenger å stresse:)

Opp 2 kilo :) Er fornøyd at det ikke er mer. Tror jeg la på meg mye mer sist gang.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jeg tilhører september, men jeg la på meg 5 kg veldig raskt og buksene passet ikke omtrent med en gang jeg ble gravid. Har "bare" gått opp 3 kg til. De første kiloene kom raskt, men nå har det roet seg veldig:) Så tror ikke du trenger å stresse:)

Thank u!!!

Blææææh. Tør ikke veie meg..speilet sier sitt
Tullejente, sånn må du jo ikke tenke.

Damer er fine uansett fasong, vekt osv. Det er øyet som ser.
Og jeg kan med sikkerhet gi hvem som helst kvinne et kompliment for sitt utseende.
Men må er det jo ikke det som er viktig. :)

Du har garantert mange fantastiske egenskaper, du er sikkert like vakker som hvem som helst her inne og du bærer et lite liv.
Selv ikke Tone Damli så ut som en sylfide når hun var gravid. (og takk og lov for det så slapp vi litt hysteri i media).
Så uansett form og vekt. Vær glad for det du har. og mannen din liker deg jo helt sikkert ;)

13+0 og jeg har gått ned totalt 5,7 kg siden siste mens og vekta står på 64,5

Jeg har gått opp fra 56,8 til 57,5 kilo på de tre månedene jeg har vært gravid :) Litt rart jeg ikke har gått opp mer med tanke på at jeg nesten ikke har trent, og maten jeg har klart å spise har vært ganske så usunn! Men er vel totalen som gjelder, og har ikke klart å få i meg like mye som før... Nå føler jeg meg bedre og har klart å komme litt i gang med trening igjen de siste dagene :)

Jeg er i uke 12 nå, er i kjempefin form, men har gått ned ett kilo siden jeg veide meg før jeg hadde ivf innsett. Tror det har sammenheng med at jeg har trent mindre i disse ukene og har derfor mistet muskelmasse:( Jeg merker jo at buksene er trangere så jeg kan nok ikke bare se på kiloene gitt:)

Tror jeg har gått opp rundt 2 kilo...

Opp 3 kg her:) stresser ikke med vekta jeg da! Trener det bort etter svangerskapet:) synes det er helt greit og une seg litt ekstra godis og god mat når en er gravid:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ned 3 kg. Håper kvalmen gir seg snart! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vet ikke. Har ikke eid vekt i 2 år. Så får vite på neste kontroll

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Gikk opp litt før svangerskapet i forbindelse med ivf medisiner. Starta på 56 kg, men Gikk da opp 2,5 kilo. Har nå gått opp fra 58,5 til 60 kg da jeg var på kontroll i dag. Ønsker ikke å ende på mye over 70 kg denne gangen..

Jeg gikk opp 25 kg sist, spiste sykt mye, gikk de ned på 7 mnd så det var ikke noe stress. Jeg la på meg 5 kg for ett år siden så da har jeg startet med 5 kg mer i dette svangerskapet.

Og.....

Nå er jeg også gått opp 5 kg allerede selv om jeg ikke spiser så veldig mye mer... Jeg prøver å være litt mere forsiktig nå, siden jeg er 32 og merker at veka ikke er like lett å holde.

Stabilt, 53,5 - 54,5 alt ettersom på dagen og mat... Når er det vanlig å begynne å øke?

Sent from my iPad using BV Forum

Har gått opp ca 3 kg, men magen har endret helt fasong. Så begynner allerede å få en gravidmage! Noen fler?

Back
Topp