For intravenøs? Håper formen kommer seg uten at du trenger innleggelse
håper jeg også men kommer nok ikke unna væske behandling uansett hvor mye jeg ønsker det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For intravenøs? Håper formen kommer seg uten at du trenger innleggelse
Krysser fingrene for at denne holder hele veien til termin
Eg og håper å sleppe unna denne dagen og, men kjenne kroppen straffa meg om eg ikkje er så nøye med mat ein dag. Det får konsekvenser eit par dager etter..I dag kom kvalmen for fullt Er 7+5 i dag, håper ikke kvalmen har tenkt å bli... Forrige svangerskap slapp jeg unna, håpa jeg skulle slippe unna denne gangen å
Oj, håpa du blir testa! Ta det med ro og oppdater gjerne!
Så skummelt! Skal du testes? Oppdater gjerne både form og hva som eventuelt skjer videre. Masse god bedring og håper du ikke er smittet
Så bra! Eg har ein kollega som kanskje skal testast i dag!Jeg blir ikke testet da jeg ikke er i noen av risikogruppene eller helsepersonell.
Fikk kontramelding i går kveld fra øyelegen om at det visstnok var i et annet tidsrom. Uansett føler jeg meg mye bedre i dag Bare litt uvel i magen.
Samme her! I dag var jeg for treg med å innta frokost, og det endte med at jeg sto å brekte megEg og håper å sleppe unna denne dagen og, men kjenne kroppen straffa meg om eg ikkje er så nøye med mat ein dag. Det får konsekvenser eit par dager etter..
Det sleppe eg, men eg blir småuggen og i dag er eg skikkelig slapp og sliten..Samme her! I dag var jeg for treg med å innta frokost, og det endte med at jeg sto å brekte meg