Hvordan føler du deg?

Er skikkelig kvalm og uggen i formen. Er mest engstelig for at jeg ikke skal kunne jobbe som vanlig de neste ukene. Jobber som helsepersonell og det føles ekstra ille og ikke kunne stille opp... Men det viktigste er lille i magen:Heartred
 
Sliten og trøtt småkvalm innimellom og det er skikkelig slitsomt å være hjemme med en toåring. Men så ser jeg jo at jeg har det bedre enn mange andre her. Stay strong!
 
Litt uggen, syns det var litt tidlig å begynne nå, er bare 4+0! Har ikke tid til dette nå.
Ellers føler jeg meg sliten. Og litt stresset og spent på om dette går veien eller ikke!
 
I dag kom kvalmen for fullt :depressed: Er 7+5 i dag, håper ikke kvalmen har tenkt å bli... Forrige svangerskap slapp jeg unna, håpa jeg skulle slippe unna denne gangen å :wideyed:
 
I dag kom kvalmen for fullt :depressed: Er 7+5 i dag, håper ikke kvalmen har tenkt å bli... Forrige svangerskap slapp jeg unna, håpa jeg skulle slippe unna denne gangen å :wideyed:
Eg og håper å sleppe unna denne dagen og, men kjenne kroppen straffa meg om eg ikkje er så nøye med mat ein dag. Det får konsekvenser eit par dager etter..
 
Oj, håpa du blir testa! Ta det med ro og oppdater gjerne!

Jeg blir ikke testet da jeg ikke er i noen av risikogruppene eller helsepersonell.
Fikk kontramelding i går kveld fra øyelegen om at det visstnok var i et annet tidsrom. Uansett føler jeg meg mye bedre i dag :) Bare litt uvel i magen.
 
Så skummelt! Skal du testes? Oppdater gjerne både form og hva som eventuelt skjer videre. Masse god bedring og håper du ikke er smittet ❤️

Takk for det :)
Formen er heldigvis mye bedre nå, kan godt ha vært noe annet også.
Men legen min sykemeldte meg ut måneden, så tar det uansett med ro nå og holder meg hjemme.
 
Jeg blir ikke testet da jeg ikke er i noen av risikogruppene eller helsepersonell.
Fikk kontramelding i går kveld fra øyelegen om at det visstnok var i et annet tidsrom. Uansett føler jeg meg mye bedre i dag :) Bare litt uvel i magen.