Hvordan føler du deg?

Er skikkelig kvalm og uggen i formen. Er mest engstelig for at jeg ikke skal kunne jobbe som vanlig de neste ukene. Jobber som helsepersonell og det føles ekstra ille og ikke kunne stille opp... Men det viktigste er lille i magen:Heartred
 
Sliten og trøtt småkvalm innimellom og det er skikkelig slitsomt å være hjemme med en toåring. Men så ser jeg jo at jeg har det bedre enn mange andre her. Stay strong!
 
Litt uggen, syns det var litt tidlig å begynne nå, er bare 4+0! Har ikke tid til dette nå.
Ellers føler jeg meg sliten. Og litt stresset og spent på om dette går veien eller ikke!
 
I dag kom kvalmen for fullt :depressed: Er 7+5 i dag, håper ikke kvalmen har tenkt å bli... Forrige svangerskap slapp jeg unna, håpa jeg skulle slippe unna denne gangen å :wideyed:
 
I dag kom kvalmen for fullt :depressed: Er 7+5 i dag, håper ikke kvalmen har tenkt å bli... Forrige svangerskap slapp jeg unna, håpa jeg skulle slippe unna denne gangen å :wideyed:
Eg og håper å sleppe unna denne dagen og, men kjenne kroppen straffa meg om eg ikkje er så nøye med mat ein dag. Det får konsekvenser eit par dager etter..
 
Oj, håpa du blir testa! Ta det med ro og oppdater gjerne!

Jeg blir ikke testet da jeg ikke er i noen av risikogruppene eller helsepersonell.
Fikk kontramelding i går kveld fra øyelegen om at det visstnok var i et annet tidsrom. Uansett føler jeg meg mye bedre i dag :) Bare litt uvel i magen.
 
Så skummelt! Skal du testes? Oppdater gjerne både form og hva som eventuelt skjer videre. Masse god bedring og håper du ikke er smittet ❤️

Takk for det :)
Formen er heldigvis mye bedre nå, kan godt ha vært noe annet også.
Men legen min sykemeldte meg ut måneden, så tar det uansett med ro nå og holder meg hjemme.
 
Jeg blir ikke testet da jeg ikke er i noen av risikogruppene eller helsepersonell.
Fikk kontramelding i går kveld fra øyelegen om at det visstnok var i et annet tidsrom. Uansett føler jeg meg mye bedre i dag :) Bare litt uvel i magen.
Så bra! Eg har ein kollega som kanskje skal testast i dag!
 
Eg og håper å sleppe unna denne dagen og, men kjenne kroppen straffa meg om eg ikkje er så nøye med mat ein dag. Det får konsekvenser eit par dager etter..
Samme her! I dag var jeg for treg med å innta frokost, og det endte med at jeg sto å brekte meg :hungover:
 
Jeg pleier alltid å drikke kaffe før jeg spiser frokost. Det kan jeg bare glemme nå.... først mat og vann, og så kaffe og kosttilskudd.
 
Jeg føler meg helt overkjørt, skikkelig omgangsbyge i går og 3åring alene i hele dag. På et tidspunkt så satt jeg på netflix og sov en halvtime :wideyed:
 
For et par dager siden så hadde jeg en del vondt i korsryggen og stikkinger magen. Nå har det gått et par dager uten å kjenne noe annet enn såre bryster. Og da blir jeg selvfølgelig bekymra over at jeg ikke har vondt i korsryggen og stikkinger i magen nå.
Meeen satser på at dette er normalt. Er det bare jeg som er så bekymra og nervøs?(Har ikke barn fra før, så dette er helt nytt).
Noen med erfaringer mtp dette?
 
Uff.. Er det ikke det ene, så er det det andre. Er mye bedre av feber og det nå, men nå har jeg begynt å få vondt når jeg tisser!
Håper ikke det er begynnelse på noe UVI.. Aldri hatt det før, men har fått tak i tranebærjuice, så skal prøve å drikke litt av det + mye vann og se om jeg får det bort.
Svir når jeg tørker meg nedentil også, tenkte først det var ømt etter progresteronen, men nå kjennes det tydelig når jeg tisser :oops:
 
Back
Topp