Hvordan føler du deg?

En tråd i 'November 2020' startet av Liljepia90, 17 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Krysser fingrene for at denne holder hele veien til termin ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Håper det ordner seg for deg ❤️

3. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Ahhh, har tenkt det samme. Men det går an å være heldig og ha flaks med graviditeter uten å måtte oppleve tap ❤️ Hold fast i det, å ta sorgene på forskudd hjelper ingen ❤️

4. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Kjenner på det samme! Håper den gode følelsen kommer etterhvert. Skal du på TUL? Tror kanskje det kan hjelpe på her, å se at det er noe.

5. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Relaterer så til det du skriver med vekt og sånn. Har gått ned alle kiloene fra forrige graviditet, men fader som folk vet å slenge med leppa når man trenger deg minst! Håper de sparer seg denne gang ❤️

6. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Så heldige dere er som har så stor og fin familie, tenker jeg ❤️ Kjipt at andre skal blande seg inn på den måten, men det er bra dere har støttende familie også ❤️

• Liker Liker x 1
  7. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Håper vi finner den gode følelsen begge to etter hvert! Vi har ikke planlagt noen TUL. Tar oss 2,5-3t hver vei for å kunne få det til, så tenker at jeg heller skal ha is i magen og håpe på at det går bra denne gangen :shy: Skal du på TUL?

8. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Så heldige barna dine er som får vokse opp så tett sammen! Håper det praktiske med økonomi, studier og permisjon ordner seg underveis også :cat:

• Hjertelig Hjertelig x 3
  9. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Ah, så kjipt! Jeg flytta til storbyen for noen år siden og kan nå velge og vrake i klinikker - såfremt de er åpen! Jeg har litt lyst til TUL, også fordi jeg gikk på cellegift i fjor og er litt redd for fosterskader (selv om jeg venta mer enn lenge nok før jeg slutta på prevensjon). Den utryggheten ligger i bakhodet selv om sjansene skal være minimale.

10. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Det hørtes skikkelig kjipt ut! Masse god bedring ❤️

11. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Så kjipt at legen ikke ville hjelpe deg med sykemelding når formen er såpass dårlig. Håper det ordner seg, både med sykemelding og at du føler deg bedre ❤️

12. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Så bra at legen tok deg på alvor! Håper formen bedrer seg snart også ❤️

13. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Ser den! Så deilig å ha det i nærheten. Da hadde jeg nok sett muligheten og benyttet meg av det. Alltid greit å få bekreftelse på at alt er i orden :happy:

14. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Ja, det er det :cat: får se hva det blir til, er ikke line utålmodig som jeg var ved forrige graviditet hvertfall :angelic:

15. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Sykemeldt i 4 uker nå
    Føler nesten som om jeg er mer utålmodig i dette svangerskapet enn forrige :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  16. onemoretime Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2020

ble vurdert innleggelse i dag... men jeg sa nei, det er ikke kommet så langt enda! Så håper jo at det kan bli mere stabilt :)

17. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

For intravenøs? Håper formen kommer seg uten at du trenger innleggelse ❤️

18. _streken_ Glad i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Er en viss mulighet for at jeg har fått Corona. Fikk feber i går, hadde smerter i brystet i natt og føler meg generelt litt overkjørt..
    Fikk i dag melding om at en ansatt hos øyelegen jeg går til har fått påvist smitte. Jeg var der på mandag 9.mars..

19. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Så skummelt! Skal du testes? Oppdater gjerne både form og hva som eventuelt skjer videre. Masse god bedring og håper du ikke er smittet ❤️

20. Gullx2 Glad i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Oj, håpa du blir testa! Ta det med ro og oppdater gjerne!

Del denne siden