hvor var du? insp

ORIGINAL: trailer trash

hvor var du da du fikk vite:

1. at prinsesse Diana var død? På en bensinstasjon, leste det på forsiden av alle avisene.

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? Hjemme, så det på tv.

av en eller annen grunn husker veldig mange hvor de var ved akkurat disse to hendelsene

1. Lå fyllesjuk på hybeln i byen der jeg studerte. Husker jeg våkna og hørte hun var hardt skadet. Seinere hørte jeg at hun var død

2. I bilen hjem fra jobb, husker jeg og mannen lurte på om vi hadde hørt riktig. Satte på tvn når vi kom hjem tilfelle det var noe om det, og det var det jo!!!

1. Jeg var hjemme da broren min sa at hun var død. han hadde hørt det på radioen.

2. Da var jeg akkurat hjemme fra skolen, skulle se på mine faste såper, men skrudde akkurat på slik at jeg så repriser av det andre flyet som kræsjet inn i senteret.

Veldig triste hendelser begge deler [:(]

1: jeg var ganske ung, men husker jeg var på kjøkkenet da pappa fortalte det til mamma[:)]

2: på rommet mitt. skrudde på tv'n etter skolen å det var på alle kanaler

1. Jeg var på overnattingsbesøk hos ei venninne

2. Jeg var i familieselskap hos x'en min

1. at prinsesse Diana var død? jeg var hos exsvigers, hadde nettopp stått opp og det var det første jeg fekk høre....

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? Jeg var hjeme hos mor-mor og besten og såg det på tv sammen med de og mamma...

1. at prinsesse Diana var død?

Husker ikke![8|]

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.?

Satt å spiste fiskeboller til middag. Lillesøsteren min var sur, så hun satt i stua å så på TV i stedetfor. Så hylte hun at to fly hadde kræsja inn i noen hus i New York, og da løp alle sammen inn i stua.

1. på hybelen min på grefsen. fridasinmamma ringte og vekket meg for å fortelle nyheten. det gjør hun alltid når hun har hotte nyheter...[;)]

2. satt på fru hagen på grunerløkka med to venninner. noen på cafeen mumlet om at det hadde skjedd en ulykke i new york. da jeg tok trikken hjem overhørte jeg flere samtaler om at det var noe terror på gang. da jeg kom hjem, ble jeg sittende foran tv hele kvelden. huff...

Så rart. Jeg husker akkurat hvor jeg var og hva jeg gjorde begge hendelsene.
1. Sto utenfor blokka til ei venninne. Inngangen i underetasjen. Rart siden jeg bare var 9 (?) år, for det var vel i 97?
2. Jeg og mamma sto på kjøkkenet å laga middag. Hørte ikke tv'n som sto på, men bruttern kom løpende hjem fra en kamerat og ba oss løpe ut i stua å se på nyhetene. Lurer på om kl var rundt halv fem-fem da.

1. hjemme hos pappa.. og fikk sjokk da jeg stod opp og han fortalte meg hu var død

2. satt hjemme i stua å så på hva som skjedde på tv[:(]

1. at prinsesse Diana var død? sat på do,mamma kom inn å sa det

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? var i stallen

av en eller annen grunn husker veldig mange hvor de var ved akkurat disse to hendelsene

1. at prinsesse Diana var død?     satt hjemme hos pappa og dem. vi satt å spiste frokost om jeg ikke husker feil 

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.?akkurat kommet hjem fra skolen.så det andre flyet styrta rett i

1. Da bodde jeg hjemme hos mamma og pappa. Husker det veldig godt,for det var på bursdagen til søskenbarnet mitt og hun var veldig opphengt i alt om Diana...

2. Da stod jeg på jobb...jobba som lærling tror jeg.Vi hørte litt om det på radioen,og trodde da det var en ulykke..Kom hjem fra jobb og slo på tv`n,fikk da akuratt se det andre flyet kræsje inn i tårnet...da var det ikke lenger en ulykke...

1. at prinsesse Diana var død?  bodde fremdeles heime på den tia,så satt i sofaen på morningen når eg fekk høre det.

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? var på prøvejobbing hos en ny lærlingplass i sogn og fjordane,gulen,når min kjære ringte meg meg med nyheten.

1. at prinsesse Diana var død?
Aner ikke

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.?
i oppkjørselen til foreldra mine - broren min fortalte det, og jeg trodde han hadde sett det på film

1. at prinsesse Diana var død? på håndball tur

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? hjemme hos mamma(bodde hjemme da..)

Diana: Da bodde jeg i Førde med mamma, vi satt hjemme og tittet TV når extrasendingen kom.

9/11: På bussen på vei hjem til hybelen min på Vassenden, mamma ringte meg.

1. at prinsesse Diana var død? Aaaaner ikke[8|]

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.?  Kom akkurat hjem fra skola.. Brormin satt å så på tv2 nyhetan og ropte at æ måtte komme og se..

1. Sov da ulykken skjedde, men fikk vite da  jeg våknet på morningen. Hele familien satt samlet og så begravelsen.

2. Var jeg så glad for at jeg endelig skulle rekke å se Home & Away den dagen, kom inn og fikk se at det var ekstrasending. Tror jeg akkurat ikke rakk å se det andre fly inn, men har sett det mange ganger siden. Så på det resten av kvelden.

1. at prinsesse Diana var død? - I buss med familiekoret (jepps[8D]) på vei til flekkefjord..

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? - hadde første dagen på bibelskolen i Ålesund, husker det godt for vi hadde et par amrikanske gutter i klassen som ikke dukket opp den dagen nei..

Back
Topp