hvor var du? insp

1. På hytta
2. Fikk først vite det på bursdagen min, 12. september, ettersom jeg ikke hadde TV i leiligheten jeg hadde da. Var litt sært å sitte og spise kake og se krasjene på TV.

ORIGINAL: trailer trash

hvor var du da du fikk vite:

1. at prinsesse Diana var død? d husker jeg ikke....

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? var ute å kjørte scooter sammen med en venninde, stoppa utenfor eksen min og mora hans ropte vi måtte komme å se på tv'n.....satt som klistra og fikk se når de styrta i tårn2

1: husker ikke
2: Da var jeg 7 mnd på vei med førstemann og satt å så på tv da det ble avbrudd av nyhetene. Husker  jeg satt å så på cnn resten av den dagen...og så direkte sendt da det andre flyet styrta i det andre tårnet.

1.Var på liggebesøk hos en skolevenninne og når vi sto opp kom storesøsteren hennes og fortalte det til oss
2.Var på vei ut døren og til skolen da eg såg på nyhetene at ett fly kræsjet i en svær bygning,men fikk ikke tid til og finne ut hva som hadde skjedd. Kom på skolen, og norsklæreren begynte og grine når hun fortalte det til oss.

1. at prinsesse Diana var død? I bilen. på vei hjem fra hytta

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? i taxikø, på vei til flyplassen. var i bergen å skulle hjem til stavanger. hørte det på radioen

1) Da var jeg hjemme.
2) Satt utenfor i sandkassen sammen med eldstejenten min da naboen kom å       fortalte det.

1. at prinsesse Diana var død?Da var jeg på byen i oslo,å fikk tlf av min mor om at stefaren min akkurat hadde død..De døde omtrent samtidig..

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.?Da var jeg hjemme,var sykemeldt pga ryggen min

av en eller annen grunn husker veldig mange hvor de var ved akkurat disse to hendelsene

1. Var på besøk hos oppdretterne til hunden vår på Gjøvik
2. Var i Portland, Oregon. På grunn av tidsforskjellen så lå vi å sov da det skjedde. Slo på telefonen når vi våkna og så at det var masse ubesvarte anrop og meldinger fra familien om alt var bra med oss (de huska jo ikke hvor vi var, bare at vi var i USA). Slo på tv'n og der sto det "Attack on America" og bilder av brennende hus. Litt surealistisk opplevelse [&:] Tok fly hjem noen dager senere og da sto fortsatt røyken opp fra ruinene (mellomlanda på Newark).

1. at prinsesse Diana var død? hjem t mamma å pappa

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? på tur inn døra etter en fryktelig fyllekule å skulle gjør d slutt med han jeg var sammen med da..

av en eller annen grunn husker veldig mange hvor de var ved akkurat disse to hendelsene

1: bodde hjemme hos mamma og pappa og satt på rommet mitt sammen med ei venninne. vi gråt hele den dagen

2:tror jeg var hos faren min siden broren min hadde bursdag

1. Da var jeg hjemme i stua mi,og hørte plutselig mamma og pappa satt klistra til skjermen...jeg var såpass liten da så jeg brydde meg ikke noe særlig,men husker jeg syns det var super trist..

2. Da var klassen min på klassetur,og vi satt å venta på bussen hjem....så vi satt å så litt på tv...
Og da så vi på dette da,på nyhetene...men jeg skjønte ikke en dritt,for jeg ante ikke hva WTC var engang...Så jeg vaste litt rundt mens de andre så på..haha...angrer på jeg ikke så mer...

1. i garasjen hjemme.. holdt på å vaske bilen til pappa [8D]

2. hadde akkurat blitt sammen med x`n, var litt happy og satt på bussen.. i en sving kan man se huset jeg bor i (holdeplassen var 30 meter fra) og det var akkurat i den svingen at min far ringte og sa sett på tv`n, så jeg løp hjem...

Da prinsesse Diana døde bodde jeg hjemme, og såg det vel på nyhetene..
Da World Trade Center ble truffet hadde jeg bare en eller to timer på skolen, og da jeg kom hjem slo jeg på tven og da var det første tårnet truffet.. Rett etterpå blei det andre tårnet truffet.. Blei sittende å se på det utover dagen faktisk..

Wtc så var jeg hjemme.. satt klistret til tvèn

Dianas død.. da husker jeg faktisk ikke helt hvor jeg var..

hun døde vel i 97 eller noe? da var jeg 8 år gammel så kan ikke si jeg husker det.
world trade da var jeg hjemme hos mamma og pappa og så på tv tror jeg:)

1. at prinsesse Diana var død? Hjemme hos mamma og pappa, mamma fortalte det når jeg akkurat hadde stått opp. Husker jeg var på vei opp trappa.

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? Var ute og kjørte sammen med naboen. Hørte det på radioen.

hmm!! husker ikke hvor jeg var da vi fikk høre diana døde! tror jeg var hjemme hos mamma!

911 var jeg på leierskole på rjukan!! sto midt oppi et bombekrater da mamman til en i klassen ringte å fortalte hva som hadde skjedd!!

1. at prinsesse Diana var død?  det husker jeg faktisk ikke...

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? Kom hjem fra jobb og sambo sier jeg må skynde meg å komme inn til tv. Rekker akkurat å se fly nr. to styrte inn i bygningen.
Jeg husker også godt da Kong Olav døde, for da slapp vi skolen! Husker mamma kom inn om morgenen og fortalte det. 

diana: hjemme hos mamma og pappa, var på kino samme dag med en venninne. Vi syntes det var litt surrealistisk, det med diana... [&o]

wtc: satt i stua hjemme, så på tv, fikk litt sjokk, trodde først det var filmtriks eller no [8|] ringte daværende sambo, som var på vei hjem fra jobb. Han hadde hørt det på radion. 

var hjemme  begge gangene huskeer jeg...med world trade satt jeg i sofan og mata william, slo over på bbc tilfeldig og var sikkker på det var en film repotasje jeg så......

Back
Topp