hvor var du? insp

ORIGINAL: trailer trash

hvor var du da du fikk vite:

1. at prinsesse Diana var død? hos ei venninne

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? på busstoppet

av en eller annen grunn husker veldig mange hvor de var ved akkurat disse to hendelsene

1. husker ikke

2. på jobb - og butikken ble plutselig veldig veldig tom for kunder og ingen skjønte hvorfor før vi skrudde på tv...

det samme skjedde da mette-marit og haakon giftet seg.. tom butikk..

1: ei venninne fortalte meg det i friminuttet på barneskolen.
2: kom inn døra til exsvigers sammen med exen, og da stod mora og så det på tv

1. Hjemme. Mamma eller pappa som sa det til meg da jeg stod opp.
2. Hjemme da også. Slo på tven og så plutselig et fly som kræsjet inn i den ene bygningen.

Diana døde: Mener jeg hørte det på TV hjemme hos min mor og de (der jeg bodde da jeg var 17...). ringte min søster med en gang.

WTC: Stod i kø ved siden av tidligere bergensbanken. Min nåværende mann hadde overnattet hos meg for første gang, og jeg skulle på sommerjobben min på hotell. Veldig spesielt å tilbringe dagen sammen med amerikanere. De samlet seg spontant i resepsjonen og satt og gråt sammen.

Nr 1: ble vekket av x svigermor, som kom busende inn på rommettil xen for å fortelle at iana var død

Nr 2 : Satt i bilen på vei hjem fra skolen, var gravid me tvillingene, å hadde ett migrene annfall, så jeg dro tidlig hjem, å da kom det ekstra nyhetsending på radioen.

Hvorfor jeg husker dette, har jeg ingen peil på...

Bodde i London fra 96 - 06

1. Satt på kjøkkenet mitt i Camden og så på tv at Diana var død.

2. Var på jobb i Clerkenwell da en kollega sa at et "lite fly" hadde kræsjet inn i tårnet. Hadde tv i et av mørkerommene og så da at det andre flyet også kræsjet. [&:]

1. Husker jeg satt i bilen med mamma, på vei til bursdag, da vi hørte om Prinsesse Diana på radioen.
2. Da var jeg på skolen, og vi pratet kun om det i engelsktimen like etterpå.

Diana`s død, min far vekket meg om morgenen, og sa det. Bodde hjemme da.

WTC: Hjemme hos mine foreldre.

da diana døde- var jeg på biltur med søstra mi og pappa i en gul forferdelig stygg mazda.
WTC- fikk vite det av  min x-svigermor som kom med ny vaskemaskin til meg og min daværende samboer. hun var nesten hysterisk...

dianas død husker jeg ikke
World trade senter var jeg på jobb......husker vi så på nyhetssendingene hele dagen .

Diana: på hytta hos besteforeldrene mine, vi hadde vært i onkels bryllup dagen føre!
9.11: hjemme, stefar hadde kjøpt seg ny flatskjerm, skrudde på for å teste, og der kom nyhetene om krasjene...

diana,fikk jeg med meg på tv.hjemme.

wtc.kom akkuratt ut av toget i arna sku videre inn på toget til byn var ferdig på skolen for dagen,da min mor seff ringte hun som for med seg ALT[:D]haha

1 Hos mamma og hadde akkurat stått opp

2 Lå på stranda i lanzarote. X svigermor fulgte med og oversatte fra tysk radio.

1. at prinsesse Diana var død? Hjemme. Fikk vite det av mamma da jeg våknet på morgenen.

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? I praksis i bhg, som 3. års student.

prinsesse diana, tror nok jeg var hjemme da jeg fikk høre det.

wtc, var akkurat kommet hjem fra skolen tror jeg, også slo jeg på tven og så klippet som viste at flyene traff bygningene.

tsunamien, var hos pappa og feira jul (for en gangs skyld), han hadde hatt planer om å reise til thailand den jula faktisk, men hadde ikke blitt noe av. tror nok han var ganske glad for det....

da diana døde var jeg på vei til rauland sammen med mamma, sis og ei venninne, ca midt på fjellet med elendig radiodekning

world trade center: på fesjå på hsh. satt og hadde vors sammen med resten av klassen min

ORIGINAL: et_lite_vesen

hvor var du da du fikk vite:

1. at prinsesse Diana var død? Vi sto akkurat på farten å skulle til et vennepar.Der ble vi sittende å følge med på nyhetene hele dagen og kvelden[:)]
2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? Da var jeg hjemme. Mamma ringte meg å fortalte at broren og svigerinna mi hadde det bra. De var der borte, å skulle med fly fra New York et par dager etterpå.

av en eller annen grunn husker veldig mange hvor de var ved akkurat disse to hendelsene

Og tsunamien (vet ikke om den er nevnt enda av noen andre) Da satt jeg og min eldste datter i bilen på vei til Kristiansand. Vi skulle med båten til Newcastle[:)]

nr.1: var på vei til nye folkehøgskolen jeg skulle begynne på da jeg hørte det på radioen i bilen.
I all oppstandelsen med å flytte inn på skole glemte jeg hele greien helt til romvenninnen min fikk en telefon fra typen etter vi hadde lagt oss. Hun snakket lavt så jeg låg å nesten sovnet helt til hun skriker ut "ER PRINSESSE DIANA DØD!!!" våknet fort igjen da[:D]

nr.2: låg å sov etter nattevakt, klokkeradioen mn skrudde seg på, men jeg skrudde ned lyden, slumret og sov litt til mens jeg hørte på...trodde jeg hadde drømt, reiste i stallen og fikk det egentlig ikke med meg at det faktisk hadde skjedd før på kvelden.

Back
Topp