hvor var du? insp

husker ikke hvor jeg var når jeg fikk vite diana var død.

Jeg var hjemme med eldste datteren min som var 8 mnd da, tv stod på, så det på nyhetene og så fly nr 2 fly inn i det andre tårnet på direkten. var helt uvirkelig å se.

Da diana døde var jeg hos pappan min, og da wtc raste sto jeg midt på golvet hos mamma og så ekstra nyhetssending...

ORIGINAL: trailer trash

hvor var du da du fikk vite:

1. at prinsesse Diana var død? Hos tannlegen

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? På fest hos ei venninne.

av en eller annen grunn husker veldig mange hvor de var ved akkurat disse to hendelsene

1. at prinsesse Diana var død? da var jeg i england, i en by (burnly)

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? da satt jeg på maliks og spiste og så det live på CNN.....

1. at prinsesse Diana var død? Satt hjemme og så det på nyhetene

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? Var med stefar på nattskift for å lære å sveise [8D]

av en eller annen grunn husker veldig mange hvor de var ved akkurat disse to hendelsene

1. at prinsesse Diana var død?

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.?

1. hjemme hos mamma og pappa

2. på trening

1. at prinsesse Diana var død? På overnattingsbesøk hos ei vennine.

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? På jobb.

1: på idrettslagsfest
2:i bilen på vei til jobb

1- hjemme med mamma og pappa
2- på sykehuset å besøkte venninnen min som hadde operert

1. at prinsesse Diana var død? Hos en venninne, hadde overnattet der og sto opp til denne nyheten

2. da du fikk vite om world trade center 11.09.01.? På jobb på en pizzasjappe. Kom noen inn og sa at nå var 3. verdenskrig igang [&:]

1. Hjemme hos sambo/foreldrene hans. Vi var bare 15-16, så han bodde hjemme hos foreldrene sine enda.

2. Jeg var på jobb på Lindorff, husker jeg leste nyheten om at det første flyet hadde styrtet i World Trade Center på Nettavisen. Tanken på at det kunne være terrorisme streifet meg ikke en gang.

Prinsesse Diana:
Lå å sov etter etter en fest, bodde hjem t besteforeldrene mine da.. Kom opp og  d var helt stille i huset, og folk satt som paralysert foran tv.. Begynte å grine etterpå, og måtte ringe mamma..

WTC:
Mener å huske at jeg var jobb, og skyndte meg hjem for å se på "H&A" tror jeg d var, og va egentli forbanna over at de skulle sende en film akkurat da, helt t ej vennide ringte 5 min etterpå og fortalte hva som skjedde.
Ble sittende oppå stuabordet hele den kvelden..[&:]

1: Jeg lå og sov og mamma kom å vekte meg og sa at Diana var død. Svaret var "Det sier du bare så jeg skal bli sjokkert og våkne..." Heheh fjortis. [8D]

2: Hjemme i godstolen etter skolen, satt og så på Home and Away da det kom beskjed om at det ville bli en ekstra nyhetssending grunnet terrorangrepet på USA. Ble faktisk svært lite sjokkert av de nyhetene...

1: hjemme med mamma og min søs, så det på tv og skjønte ikke att det var så stort. var jo ikke sååå gammel men sa det til mamma og skjønte det var stort når jeg så reaksjonen hennes.

2: meg og en venninne satt hos henne og snakket om hva vi skulle gjøre på bursdagen hennes 12.09 så kom det på tv.

Da Diana var død var jeg i stua hos mine foreldre mine da nyhetsoppleseren sa det på radio. Tror det var en søndag morning, var nemlig bare da radioen stod på fordi pappa skulle høre på "Ut i naturen" eller noe sånt.

Da Twin Towers falt var jeg også hjemme i stua hos mine foreldre etter skoletid og hørte på Radio1, (Var fjortis på den tiden.) først kjørte det ene flyet inn og så kom det en melding om enda et fly. Løp da ned til min bestemor som bodde i etasjen under for å se hva som skjedde på tv.

1: telefonen ringte og min nå x- svigerfar fortalte at Diana var drept.
2: Kl 1455 var jeg ferdig med å vaske hus, slo på txtv av gammel vane. Der sto det at et fly hadde krasjet i det ene tårnet. Slo av txtv; da var det nyheter på NRK så det andre flyet krasje på direkten!!! Det var en sånn utavdæsjølopplevelse!!

Dianas død: På togstasjonen i Stavanger

WTC: I Lillesand sentrum, skjønte det først da jeg kom hjem til leiligheten vi bodde i da, og så tv-innslagene.

Dians død: På middag hos min ex sin søster
World trade center: I god sofaen i min ungkarskvinne leilighet[:)]

Back
Topp