Hvor store er de...

Vært i dag og trulta er nå 2800 g ca og er i uke 35+5☺ 6,2% over snittet.
 
Vært i dag og trulta er nå 2800 g ca og er i uke 35+5☺ 6,2% over snittet.
Hehe ;) da sier det litt hvor mye min er over som var 3048 g i dag, 35+6 :p uff... Hehe
 
32+4 og gutten vår er 2087g :) Fra å være litt stor sist, ligger han nå ca akkurat på gjennomsnittet i følge legen.
 
35+4 i dag og 3200g...
 
Fra å ligge på normalen med 2087g uke 32+4, til å ligge greit over 34+5 med 2787g :eek:
Da blir det growth scan (kommer ikke på hva det heter på Norsk i farta ;) ) om 2 uker:p
 
Jeg har spurt flere ganger, men de vil ikke si vekt??? har vært på mange UL, sist forrige helg pga ble lagt inn med premature rier. Fått vite vekstavvik på 2,6% nå i uke 34. Men det er jo ikke så mye. Men merkelig de ikke vil svare meg på dette med vekten? syns d er så vanlig at folk får vite det
 
Jeg har spurt flere ganger, men de vil ikke si vekt??? har vært på mange UL, sist forrige helg pga ble lagt inn med premature rier. Fått vite vekstavvik på 2,6% nå i uke 34. Men det er jo ikke så mye. Men merkelig de ikke vil svare meg på dette med vekten? syns d er så vanlig at folk får vite det

Har du målene? Hvis du har det så kan du laste ned en app som heter esnurra :) da får du se hvor stor din er og hva som er gjennomsnitten er.
 
Mi var 2860 g forrige mandag, uke 37+4. Var på ctg og UL pga lite liv. var da 7% under gjennomsnittet.
 
Har du målene? Hvis du har det så kan du laste ned en app som heter esnurra :) da får du se hvor stor din er og hva som er gjennomsnitten er.

De målene de tok på ultralyden eller de som jordmor har målt? de som de tok på ultralyden er nok bare i dataen på sykehuset. Finner dem ikke i noen av papirene mine ihvertfall
 
De målene de tok på ultralyden eller de som jordmor har målt? de som de tok på ultralyden er nok bare i dataen på sykehuset. Finner dem ikke i noen av papirene mine ihvertfall

Målene fra ultralydene ja :) jeg får alltid med meg skjema hvor målene står...
 
Ul 35+6 sa 3048 gram. Når hun kom i uke 37+6 var hun 3730 gram ;)
 
Er vel ikke alltid at de målene er 100% ? Har en venninne som fødte en gutt på nesten 5 kg selv om de mente han var under 4 :)

Det er de ikke :) jeg er på vekstkontroll hver uke! Så regner med at til meg stemmer det :)

Sist gang gjorde det ikke det, men da var jeg på 1 eller 2 bare.
 
Back
Topp