Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe da sier det litt hvor mye min er over som var 3048 g i dag, 35+6 uff... HeheVært i dag og trulta er nå 2800 g ca og er i uke 35+5☺ 6,2% over snittet.
Hehe da sier det litt hvor mye min er over som var 3048 g i dag, 35+6 uff... Hehe
JenteGutt eller jente?☺
Ul grunnet lite liv i dag. 35+6 og snuppa er 3048 gram hjelp!!
Ul grunnet lite liv i dag. 35+6 og snuppa er 3048 gram hjelp!!
Jeg har spurt flere ganger, men de vil ikke si vekt??? har vært på mange UL, sist forrige helg pga ble lagt inn med premature rier. Fått vite vekstavvik på 2,6% nå i uke 34. Men det er jo ikke så mye. Men merkelig de ikke vil svare meg på dette med vekten? syns d er så vanlig at folk får vite det
Har du målene? Hvis du har det så kan du laste ned en app som heter esnurra da får du se hvor stor din er og hva som er gjennomsnitten er.
De målene de tok på ultralyden eller de som jordmor har målt? de som de tok på ultralyden er nok bare i dataen på sykehuset. Finner dem ikke i noen av papirene mine ihvertfall
Ul 35+6 sa 3048 gram. Når hun kom i uke 37+6 var hun 3730 gram
Hadde gått opp masse på 2 uker da
Er vel ikke alltid at de målene er 100% ? Har en venninne som fødte en gutt på nesten 5 kg selv om de mente han var under 4