Hvor store er de...

Hvert på ul i dag og han ble målt til ca 2600 gram og jeg er 36+4. Litt under normalen, men som legen sa: han skulle hvert litt større rundt magen men målene er ikke større :p men alt ser fint ut og siden jeg har ei jente som var 3,2 kg så syntes de det er greit. "Man skal jo trykke de ungene ut og" sa legen og flira haha :p
 
UL i dag, 40+1 viste 3460 g. Ca 2-3% under gjennomsnittet. Blir spennende å se :D
 
35+6: målene varierte fra 3050 til 3200 gram. Ligger på 75 percentilen. Himmel, skal jeg liksom få en stor unge?
 
Var på "growth scan" i dag, 36+6. Store gutten viste 3470g, og hodeomkrets på 37cm :O
Glad han kommer fredag om én uke :D Tungt allerede ;)
 
Har ikke fått noe vekstestimat, er litt spent på det. Magen ligger litt over gjennomsnittet, men ikke mye. Tror ikke jeg får noe estimat heller, er under en uke til termin!
 
Estimert vekt i uke 35+6 (tirsdagen) var 2940 gram for snuppa mi :)
 
Jordmor ville ha meg inn til CTG i dag pga lite liv gjennom hele svangerskapet (40+2 i dag). De sendte meg videre til UL, og den viste estimert vekt 3400 g :) det er ca 5,5% under snittet. Spennende å se hvor stor hun er når hun kommer ut! UL kunne også avsløre at jenta har fått hår ;)
 
Estimert i går på 38+3, 12,7% over. Ca vekt 3600g...
 
Last edited:
Ultralyd uke 38, hun ble estimert til 3570, tror hun blir ca 4 kg om vi går til termin! Håper hun kommer før da! :)
 
Last edited:
Venninna mi si var estimert til 4200g, 2 dager etter kom hun og veide 3700g. :)
 
Back
Topp