Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4 mnd i morgen og ca 8 kg, skikkelig tjukkasbruker 68 og 74 i klær nå.
Sent from my iPhone using BV Forum
Er det gjennom amming eller MME?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Kun amming. Begynt litt med grøt akkurat nå, ser ut til at han liker det og
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har også en lubben laban via amming (verdens skjønneste). Alle sier hvor stor han er og ler, men de elsker likevel å knipe på han og spise han opp. Sist jeg var hos helsesøster fikk jeg en følelse av at jeg kanskje kunne kutte ned på ammingen, hvertfall om natten. Men ja, han er en stor gutt, men kommer jo til å jevne seg ut til slutt. En blir jo ikke tjukk av morsmelk. Han er så lubben og chubby at det er helt bedårende.
Har du fått noen reaksjoner på at han er for stor for alderen?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Sist jeg veide hadde hun faktisk bare gått opp 200 gram på tre uker.Var å veide igjen om fredagen, og ho har bare gått opp 300 g de siste tre ukene! Så jeg fikk beskjed om å prøve å øke produksjonen min ved å legge ho til begge bryst annenhver time. Kjempelett med dåpshelg se! Men jeg får prøve. Greit i varmen uansett kanskje, så får jeg sitte stille i skyggen og ho får i seg nok væske. Så får vi se om det hjelper. Drar på ferie til DK på onsdag og blir 12 dager, så får jeg veie henne igjen når vi kommer tilbake. HS sa at det ikke var noe å stresse med grøt for helt enda i alle fall![]()
Det er sikkert det, men kurva hennes hadde slakka ut litt på 3mnd kontroll, så hvis den fortsatte med dette skulle vi "gjøre noen grep". Nå hadde kurva fortsatt å slakke ut, så da prøver vi å øke produksjon i første omgangSist jeg veide hadde hun faktisk bare gått opp 200 gram på tre uker.
Men er ikke det litt naturlig at det svinger litt? Jeg har bestemt meg for å ikke være bekymret, men jeg er det litt likevel.
Nei, fordi hun var ikke der når jeg veide. Så da blir jeg jo ektra bekymra når jeg ikke hadde noen å spørre. Vurderte å ringe, men så tenkte jeg at jeg ikke skulle være hønemor. Men jeg får bare tilby ofte og vente til neste kontroll 18. august. Eller kanskje jeg stikker innom etter ferienDet er sikkert det, men kurva hennes hadde slakka ut litt på 3mnd kontroll, så hvis den fortsatte med dette skulle vi "gjøre noen grep". Nå hadde kurva fortsatt å slakke ut, så da prøver vi å øke produksjon i første omgangSa HS noe om liten vektoppgang til deg da?