Hvor store er babyene nå?

Lang gutt ja! Ikke så rart at vekta og hodeomkretsen er stor også:) Eller stor i forhold til minien min, hehe.
Haha, ja stor forskjell. Måtte se i helsekortet og din er faktisk 900 gram mindre enn min var når han var 5 måneder. Å han var akkuratt 7 kilo når han var 3 måneder. Nå har han roa ned litt da. Bare opp 700 gram på 3 måneder nå. Og han er faktisk nesten en kilo (og tre cm) mindre enn hva storebroren var da han var ett år.

Så har vi kjøpt 22 i sko til han. Lang kar trenger store sko. Det samme som broren startet på.
 
Haha, ja stor forskjell. Måtte se i helsekortet og din er faktisk 900 gram mindre enn min var når han var 5 måneder. Å han var akkuratt 7 kilo når han var 3 måneder. Nå har han roa ned litt da. Bare opp 700 gram på 3 måneder nå. Og han er faktisk nesten en kilo (og tre cm) mindre enn hva storebroren var da han var ett år.

Så har vi kjøpt 22 i sko til han. Lang kar trenger store sko. Det samme som broren startet på.
Vi har kjøpt sko i str. 20 nå:)
 
Jeg har kjøpt str 21, men hun går jo ikke enda da.
Hun har noen "pynte" sko i str 19 som passer fint nå.
 
Jeg har kjøpt str 21, men hun går jo ikke enda da.
Hun har noen "pynte" sko i str 19 som passer fint nå.
Er det noe spesiell grunn til at du har kjøpt sko før hun har lært å gå?
 
Spent på hvor stor lillemor her her! Blir vel ettårskontroll i slutten av måneden.

Hun har sko i str 21, men det er god plass i dem. Barn skal helst ha ca 1,5 cm ekstra å gå på i skoene (når man kjøper dem) for at foten skal få bevege seg godt i dem og for å ha litt å vokse i.
 
Er det noe spesiell grunn til at du har kjøpt sko før hun har lært å gå?

Ja, fikk de på en butikk her via et "bonusprogram". Er Angulus, så de er ekstremt lett solgte ;)
 
15mnd kontroll i dag. 11kg og 79cm lang:)
 
15 måneders kontroll: 11 480 gram og 81.5 cm:)
 
Back
Topp