Hvor store er babyene nå?

9mndrs kontroll i dag, han er ikke 9mndr før om to uker.. Men Uansett..
10180gram eller ti kilo om du vil :)
76cm lang :)
 
Så treffes en gang mer, men mindre individuell oppfølging. Litt usikker på hva jeg hadde foretrukket. Jeg synes det har vært så lite på helsestasjonen nå enn i forhold til med førstemann. Men såvidt jeg har skjønt her inne så er det tydeligvis forskjellig hvordan helsestasjonen legger det opp.
Er det lett å få ekstra samtale hvis du føler du vil ha det?

Har ikke hatt behov for ekstra samtale, men tror ikke det er noe problem. Er åpen helsestasjon en dag i uka, så da kan man veie og stille spørsmål hvis man vil:)
 
Jeg har også lyst til å veie, men føler meg nesten litt hysterisk om jeg går innom denne måneden og, var innom da hun var 8 og 6 mnd..
 
Jeg har også lyst til å veie, men føler meg nesten litt hysterisk om jeg går innom denne måneden og, var innom da hun var 8 og 6 mnd..
Akkurat det bryr jeg meg lite om. Jeg sier bare at jeg var så nysgjerrig. :)
Men nå vet jeg jo ikke hvordan opplegget er hos deg.
 
Jeg har også lyst til å veie, men føler meg nesten litt hysterisk om jeg går innom denne måneden og, var innom da hun var 8 og 6 mnd..

Det er jo ikke meningen, er jo opp til deg hva du vil:) Her syns de på helsestasjonen at det er hyggelig at vi kommer innom:)
 
9mnd: 9kg og 70cm, krympet 2 cm siden forrige mnd...haha.

Hun har stor rundt mage, ser ut som julenissen.
 
Her er det kontroll hver mnd frem til 9 mnd så hoppes det over 10 mnd, så igjen 11 og 12
 
Her er vi 73,5cm og 9570g. Kun gått opp 100g siste måneden, men vokst en cm! :)
 
Last edited:
Vært på kontroll idag, hun er 70 cm og 7,5 kg. Og 43,5 cm i hodeomkrets:)
 
Ti mnd- 8,4 kg og 71 cm :)
 
9,5 mnd var han 72 cm og 9455g. Gått ned 35g på 1,5 mnd.

Synes han vokser så mye i hodet. Er 48,6 nå. Er det andre som er så store?
 
11 mnd var hun 9,6 kg og 73 cm.
 
Last edited:
1-årskontroll idag: 71 cm, 7,8 kg og 44 cm i hodeomkrets. Fortsatt liten:)
 
1 års kontroll forrige uke 72 cm 9 kg og 43,6 hode. Har fulgt den svarte linja hele tida, så ho er så gjennomsnittlig som ho kan bli :p
 
1-årskontroll: 77cm, 10.4 kg og 47cm rundt hodet:)
 
1 årskontroll: 78.7 cm, 48.8 cm rundt hodet og 11080 gram:)
 
Back
Topp