Hvor store er babyene nå?

Snuppa var 4850 gr på 2 mnd kontrollen. Spent på hva hun veier på 3 mnd kontrollen neste uke, :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lenge siden kontroll på helsestasjonen nå, men skal på 3mnd kontroll om 2 uker. Veide lillegutt sammen med meg på badevekta her hjemme nå for noen dager siden og da veide han 6,6 kg med klær så jeg tipper ca 6,5 :) målte han også med målbånd til ca 65 cm. Når han var 7 uker var han 39,5 cm rundt hodet.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hun veier akkurat 5kg i dag, 11,5uker gammel. Lagt på seg 1,77kg siden fødsel :)
 
Ble så nysgjerrig at jeg dro på HS og veide i dag jeg ;)

6520 gram, akkurat 10 uker i dag :) Hvis han følger kurven videre er han ca 9 kg når han er 6 mnd, det var det storesøster veide når hun var 1 år... Morsomt at det kan være så forskjellig!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var å veide idag igjen. 5330 gram, 11 uker imorgen. Vokser ikke så veldig fort lenger.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Var på en vektkontroll på mandag og da var småen 8+3, han var 6.065 gr og 63 cm :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
12 uker 5880 g og 58 lang.
Så det var gode tykke lår å stikke 3 mnd vaksinen i.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var og veide han sist uke, da var han 5190gr:) i morgen er han 2 mnd:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Veide i dag. 12 uker, 6120g:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
På 3 mnd kontrollen for to uker siden veide mathea 5420gram og 59cm lang. Hun var 4050gram og 50cm lang ved fødselen


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veide idag, 5560 gram. 13 uker imorgen, gått opp 2 kg siden fødselen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er ikke såå lenge til tremånederskontroll, men jeg tror jeg vil veie på åpen helsestasjon i morra. Er så mange som påpeker at ho er så stor.. Da blir jeg nysgjerrig! :)
 
6,4 kg og 61 cm lang ved 13 uker :)


Lillegutt 5/3-14 <3
 
Back
Topp