Hvor skal mai-damene føde?

Du skal ikke sette opp en oversikt over hvert sykehus da, slik at vi kan se hvem som skal føde hvor i førsteinnlegget:)
 
Stavanger :)
 
Noen fra Stavanger som vet om man kan føde på fødeloftet og bo på barselhotellet? Eller er det kun for de som føder i 1.etg? Har hørt noe om at man kun ligger ett døgn på fødeloftet:/ men jeg vil gjerne på hotellet:)

Tror nok man flyttes over til barselhotellet om man føder på fødeloftet? Da jeg fikk min sønn for over 7 år siden var jeg på fødeavd og hadde egentlig helt grei fødsel, men siden jeg var alenemor, ønsket jeg å ligge på barsel, og det fikk jeg. Så tror nok de hører på hva man ønsker også så lenge det er kapasitet på de aktuelle plassene :)
 
Tror nok man flyttes over til barselhotellet om man føder på fødeloftet? Da jeg fikk min sønn for over 7 år siden var jeg på fødeavd og hadde egentlig helt grei fødsel, men siden jeg var alenemor, ønsket jeg å ligge på barsel, og det fikk jeg. Så tror nok de hører på hva man ønsker også så lenge det er kapasitet på de aktuelle plassene :)
Det var godt :)
 
Tønsberg. Håper på å dra dagen etter fødsel hvis alt er som det skal, har fortsatt traumer etter 3 dager på barsel sist...
 
Skal føde i Ålesund, samme som sist. Kjempe fornøyd. Men travelt å bo på 3-mannsrom etter traumstisk avslutning på fødsel. Må vell det denne gangen også om jeg får keisersnitt.
Fødte første i Volda, og var superfornøyd. Fikk familierom så mannen fikk være der.
 
Vil egentlig hjemme, men det er ikke et tilbud her i kommunen, så blir nok Stord, vis dette går fint :)
 
Last edited:
Back
Topp