Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har to venninner som fødte der tidligere i år, fikk lystgass begge to og var strålende fornøyde![]()

Noen fra Stavanger som vet om man kan føde på fødeloftet og bo på barselhotellet? Eller er det kun for de som føder i 1.etg? Har hørt noe om at man kun ligger ett døgn på fødeloftet:/ men jeg vil gjerne på hotellet![]()
Du skal ikke sette opp en oversikt over hvert sykehus da, slik at vi kan se hvem som skal føde hvor i førsteinnlegget![]()
Det var godtTror nok man flyttes over til barselhotellet om man føder på fødeloftet? Da jeg fikk min sønn for over 7 år siden var jeg på fødeavd og hadde egentlig helt grei fødsel, men siden jeg var alenemor, ønsket jeg å ligge på barsel, og det fikk jeg. Så tror nok de hører på hva man ønsker også så lenge det er kapasitet på de aktuelle plassene![]()
Ja absoluttHadde vært gøy med sykehus kombinert med termin? Artig om man da treffer på noen herfra på sykehuset![]()
Ånei:-/ så tåpelig. Var jo mye av grunnen for at jeg vil ditJa, jeg fødte der tidligere i år selv også, var lystgass da, men de har slutta med det nå i sommer på ubestemt tid![]()