Hvor skal mai-damene føde?

Sokner vel til Ullevål, men lurer litt på Riksen :happy:
 
Tok du CT scan og fikk påvist smalt bekken? De fant ingenting på min scan, og jeg fikk brev i posten noen dager etter, hvor det sto gratulerer du kan føde normalt neste gang.. Jeg vil jo ikke gå igjennom hastekeisersnitt en gang til, og de vet jo ikke hvorfor det ikke ble noen åpning :-(

Nei, her er det ikke mistanke om smalt bekken, men jeg har fødselsangst og det ble respektert mye mer med nr 2 enn med nr 1 (ikke at ks var eneste alternativ for det, men er fornøyd med resultatet i ettertid). Etter 2 ks blir det ks uansett pga stor belasting for livmora å gå gjennom en fødsel.
 
Driver og drømmer om hjemme, har gjort det siden jeg ventet første, men er så pyse, når jeg ventet #2 bodde vi i utlandet så nå er sjansen her. Men må snakke litt med hjemmejordmødrene først :) Usikker på om jeg tør, vi bor en stykke unna sykehuset, så hvis noe går galt er det kanskje litt for stor sjanse å ta. Ellers blir det i Bergen :)
 
Søker Riksen, men sogner til Ahus. Har født på gamle Ahus og Riksen før.
 
Søker Riksen, men sogner til Ahus. Har født på gamle Ahus og Riksen før.
 
Det er fint å høre :)
Jeg har veldig lyst å dra til Trondheim, men hvis det er rush med fødsler, så tror jeg Levanger er et bedre alternativ siden det ikke er så mange som velger Levanger som fødested. Jeg tror da at oppfølgingen dermed blir bedre også.
Har heldigvis god tid til å tenke :)

Veldig fornøyd med levanger.de har god tid,har fått alenerom begge gangene.fikk ligge 4 og 5 dager etter fødsel.flott sykehus.lystgass er også ett pluss :-)
 
Mest sannsynlig Namsos, men tenker på å flytte til tr.heim. så usikker på om vi flytter før eller etter fødselen.
 
Enten Drammen eller Skien, hører egentlig til Skien, men har vært begge de to andre gangene på Drammen, men frister litt med Skien siden de har lystgass der :-) Vi får se når det nærmer seg at jeg må velge :-)
 
Back
Topp