Hvor skal mai-damene føde?

Vet ikke enda. Enten Bodø eller Stokmarknes siden førstegangsfødende ikke får føde på Lofoten sykehus :sour:

Får de ikke?? :eek: har jeg ikke hørt! Jeg fødte min første der, men det er jo 7
6 år siden nå. Jeg vil til Stokmarknes for å ha alternativet om spiral denne gangen. Hvor i Lofoten holder du til? Kan svare meg på melding om du vil da ;)
 
Får de ikke?? :eek: har jeg ikke hørt! Jeg fødte min første der, men det er jo 7
6 år siden nå. Jeg vil til Stokmarknes for å ha alternativet om spiral denne gangen. Hvor i Lofoten holder du til? Kan svare meg på melding om du vil da ;)

Nei, så vidt jeg vet sender de bort alle førstegangsfødende. Er medlem i en aksjonsgruppe for fødetilbudet i Lofoten på facebook, så har fått med meg litt der. Kjipt når man først har et sykehus så nært :grumpy: Jeg kommer frå Vestvågøy, enn du? :)
 
Nei, så vidt jeg vet sender de bort alle førstegangsfødende. Er medlem i en aksjonsgruppe for fødetilbudet i Lofoten på facebook, så har fått med meg litt der. Kjipt når man først har et sykehus så nært :grumpy: Jeg kommer frå Vestvågøy, enn du? :)

Er jo medlem jeg også, men har ikke fått med meg det likevel. Burde vært et fullverdig tilbud i Lofoten også, helt utrolig. Holder til i Vågan selv. :)
 
Her blir det mest sannsynlig Ullevål :) Har litt lyst til å søke meg til ABC-klinikken. Synes det virker så fint der, men litt skummelt også, særlig når man aldri har gjort dette før.. :) Noen som har erfaringer derfra?

Har ikke født enda (uke 34 nå) men anbefaler ABC på bakgrunn av oppfølgingen jeg har opplevd i forkant :) veldig trivelige lokaler iallfall ;) Søk, og så kan du be om å få være på vanlig føden om du ombestemme deg før eller omså underveis i fødselen. Det sa jm der til meg!
 
Bor i Rygge så tipper det blir Fredrikstad sykehus eller forhåpentligvis det nye sykehuset i Sarpsborg. Håper det er flere fra disse traktene da jeg ikke kjenner så mange fra området enda :greet025
 
Århus i Danmark
 
Har ikke født enda (uke 34 nå) men anbefaler ABC på bakgrunn av oppfølgingen jeg har opplevd i forkant :) veldig trivelige lokaler iallfall ;) Søk, og så kan du be om å få være på vanlig føden om du ombestemme deg før eller omså underveis i fødselen. Det sa jm der til meg!
Så godt å høre Plomme, takk for svar! Tror nok det blir til at jeg søker meg dit! :) Masse lykke til om noen uker da, håper det blir en fin opplevelse! :D
 
Jeg skal føde ved Rikshospitalet som med nummer en :)
 
Jeg bor i Fredrikstad :) Jobber i Moss :)

Så bra, ser ut som vi muligens har termin rundt samme tid også :happy: Har ikke vært hos legen å fått en dato enda, men appene og kalkulatorene på nett sier alt fra 9 - 13 mai o_O Er det valgritt å velge sykehus selv? Tenker at det nye sykehuset bør være ganske bra, men er vel såppas nytt at det er vanskelig å vite erfaringene til de som har fødet der foreløpig. Fredrikstad ser veldig slitt ut.
 
Ahus :)
Har hatt tre styrtfødsler, så håper bare jeg rekker frem.

Satser på å reise hjem med en gang etter fødsel.
 
Så bra, ser ut som vi muligens har termin rundt samme tid også :happy: Har ikke vært hos legen å fått en dato enda, men appene og kalkulatorene på nett sier alt fra 9 - 13 mai o_O Er det valgritt å velge sykehus selv? Tenker at det nye sykehuset bør være ganske bra, men er vel såppas nytt at det er vanskelig å vite erfaringene til de som har fødet der foreløpig. Fredrikstad ser veldig slitt ut.

Vi rekker ikke føde på sykehuset i Fredrikstad. Jeg fødte der for 2 1/2 år siden ca, og jeg synes det var fint :) Men regner med det blir enda bedre på det nye :D
 
Noen fra Stavanger som vet om man kan føde på fødeloftet og bo på barselhotellet? Eller er det kun for de som føder i 1.etg? Har hørt noe om at man kun ligger ett døgn på fødeloftet:/ men jeg vil gjerne på hotellet:)
 
Kalnes :greet025
 
Blir nok Bærum Sist ble det hastekeisersnitt, etter nesten et døgn med heftige rier og kun 4cm åpning.. Den gang på Buskerud sykehus. Skal gjøre alt i min makt for å få planlagt keisersnitt denne gangen! Flere med keisersnitt her?
 
Back
Topp