Hvor skal mai-damene føde?

Her blir det mest sannsynlig Ullevål :-) Har litt lyst til å søke meg til ABC-klinikken. Synes det virker så fint der, men litt skummelt også, særlig når man aldri har gjort dette før.. :) Noen som har erfaringer derfra?

Jeg har født begge mine barn på ABC-avdelingen og jeg anbefaler det på det sterkeste. Kommer til å føde alle mine barn der, og jeg roser dem opp i skyene. Kan ikke forestille meg å føde et annet sted.
 
Jeg har født begge mine barn på ABC-avdelingen og jeg anbefaler det på det sterkeste. Kommer til å føde alle mine barn der, og jeg roser dem opp i skyene. Kan ikke forestille meg å føde et annet sted.
Så godt å høre! Håper virkelig jeg får plass der :) :)
 
Flekkefjord :-)
 
Bor i Rygge så tipper det blir Fredrikstad sykehus eller forhåpentligvis det nye sykehuset i Sarpsborg. Håper det er flere fra disse traktene da jeg ikke kjenner så mange fra området enda :greet025

Vi er nok flere! ;) Jeg bor i Fredrikstad, må nok belage oss på å føde på Kalnes. Jeg tror det blir veldig bra! Så håper jeg at lystgassen kommer tilbake også. De tok den bort her på sykehuset pga for dårlig ventilasjon, med for høy konsentrasjon på rommene som følge av det. Er forhåpentligvis mye bedre ventilert på Kalnes :)
 
St. Olavs, Trondheim :)
 
Kalnes her også! :-D Hvor i Østfold bor du? :) Jeg bor i Fredrikstad :)


Jeg bor i Sarpsborg :) jeg er spent på kalnes. Tror det blir bra :)
 
Blir nok Bærum Sist ble det hastekeisersnitt, etter nesten et døgn med heftige rier og kun 4cm åpning.. Den gang på Buskerud sykehus. Skal gjøre alt i min makt for å få planlagt keisersnitt denne gangen! Flere med keisersnitt her?

Jeg har 2 ks i historikken, et hasteks og et planlagt. Er jeg ikke feilinformert blir det ks nå også. Regner med det blir Drammen, men skal vurdere Bærum denne gangen også.
 
Jeg har 2 ks i historikken, et hasteks og et planlagt. Er jeg ikke feilinformert blir det ks nå også. Regner med det blir Drammen, men skal vurdere Bærum denne gangen også.

Tok du CT scan og fikk påvist smalt bekken? De fant ingenting på min scan, og jeg fikk brev i posten noen dager etter, hvor det sto gratulerer du kan føde normalt neste gang.. Jeg vil jo ikke gå igjennom hastekeisersnitt en gang til, og de vet jo ikke hvorfor det ikke ble noen åpning :-(
 
Back
Topp