Hvor skal april damene føde?

Kan jeg spørre om hvorfor du vurderer å bytte? Jeg vurderer Riksen nå, var på Ullevål sist...
De var flinke og sånn på Riksen, men var slitsomt å dele rom med noen etter keisersnitt. Derfor vil jeg heller sjanse på rom med mannen på Ullevål :) hvorfor vil du ikke på Ullevål?

De var flinke og sånn på Riksen, men var slitsomt å dele rom med noen etter keisersnitt. Derfor vil jeg heller sjanse på rom med mannen på Ullevål :) hvorfor vil du ikke på Ullevål?
Vi fikk familierom når jeg lå på riksen..

Bærum

Hvorfor ville du valgt Skien istedenfor Tønsberg? Jeg er veldig i tvil, hva jeg skal gjøre denne gangen. :) Så hadde vært gøy å høre noen argumenter. :)
Jeg vet ikke hvordan det er på Tønsberg, men har født 2 ganger i Skien, tar av meg hatten (uten å ha noe å sammenlikne med da..) Der er de flinke og snille.. :) Skal føde der igjen denne gangen.

Jeg vet ikke hvordan det er på Tønsberg, men har født 2 ganger i Skien, tar av meg hatten (uten å ha noe å sammenlikne med da..) Der er de flinke og snille.. :) Skal føde der igjen denne gangen.

Skien er nærmere for meg egentlig, men jeg fødte sist i Tønsberg og det har ikke vært det beste opplevelse (en del komplikasjoner, hastekeisersnitt osv), men de har alle papirer om meg og de vet hvordan jeg hadde det i etterkant. Jeg er litt redd, men jeg skal bestille time med anestesilegen, fordi han sa at når jeg er gravid igjen, så skal jeg komme før halvgått svangerskap og så tar vi en prat, om hvordan vi får alt dette til bedre denne gangen. Men hører sykt mye bra om Skien også. Så er virkelig veldig i tvil, hva jeg skal gjøre.

Jeg hadde også snitt og måtte dele rom 3 av 5 dager etterpå på Ullevål.

Helt ærlig er der fordi svigermor bor 1 min unna og hun var innom til alle døgnets tider.. Orker ikke det igjen, og tenkte derfor at Riksen er bedre..

Sist jeg skulle føde var jeg innom både Tønsberg og Skien, på omvisning. Det var lenge siden, Tønsberg var ikke pusset opp da. Ble deprimert der, valgte derfor Skien.
Ikke bare var det flott der, men personalet!!! Virkelig folk som er glad i jobben sin! Håper å treffe på de igjen :)
De fleste venninnene mine var i Tønsberg, kunne ikke vente til de kunne dra derfra.

Skien :-) som sist, bare at denne gangen har jeg 2 timers kjøretur foran meg :-P

Blir nok Ullevål som sist, men kunne tenkt meg å testa riksen eller ahus.. Var heilt ok på Ullevål, men forandring fryder...?! :)

Back
Topp