Har du allerede søkt og fått plass?ABC på Ullevål![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du allerede søkt og fått plass?ABC på Ullevål![]()
Har du allerede søkt og fått plass?
Skal du bare ha oppfølging der, eller også hos fastlegen/jordmor et annet sted? Jeg er så utrolig nysgjerrig på ABC klinikken, men samtidig veldig redd for å ta en avgjørelse så tidlig og med første om at jeg ikke ønsker smertestillende.Jepp og jeppog fått første innkallelse til kontroll i slutten av november
Skal du bare ha oppfølging der, eller også hos fastlegen/jordmor et annet sted? Jeg er så utrolig nysgjerrig på ABC klinikken, men samtidig veldig redd for å ta en avgjørelse så tidlig og med første om at jeg ikke ønsker smertestillende.
). Jeg har oppriktig lyst til å bruke badekar flittig (noe som rommene på ABC har), ha et rom som ikke skriker sykehus og sterilt, ha en jordmor som tar seg tid til meg både før, under og etter fødsel (og ikke sånn "fabrikk-opplegg").Det er jo gode argumenter for ja. Er det første fødsel eller har du vært gjennom det før? Hadde du isåfall smertestillende da eller ville du ikke?Skal kun ha oppfølging på ABC. Det er jo noe av det de er gode på. Tett og god oppfølging, nettopp for at du skal føle deg trygg når fødselen først kommer og bli kjent med omgivelsene og jordmoren. Det med smertestillende er nok noe du må overveie selv og virke komfortabel med(for min del var jeg veldig klar på at jeg ønsket uten, når jeg først ikke kunne få lystgass i Oslo). Jeg har oppriktig lyst til å bruke badekar flittig (noe som rommene på ABC har), ha et rom som ikke skriker sykehus og sterilt, ha en jordmor som tar seg tid til meg både før, under og etter fødsel (og ikke sånn "fabrikk-opplegg").
Det er jo gode argumenter for ja. Er det første fødsel eller har du vært gjennom det før? Hadde du isåfall smertestillende da eller ville du ikke?

Jeg ogsåSkien.