De var flinke og sånn på Riksen, men var slitsomt å dele rom med noen etter keisersnitt. Derfor vil jeg heller sjanse på rom med mannen på UllevålKan jeg spørre om hvorfor du vurderer å bytte? Jeg vurderer Riksen nå, var på Ullevål sist...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De var flinke og sånn på Riksen, men var slitsomt å dele rom med noen etter keisersnitt. Derfor vil jeg heller sjanse på rom med mannen på UllevålKan jeg spørre om hvorfor du vurderer å bytte? Jeg vurderer Riksen nå, var på Ullevål sist...
Vi fikk familierom når jeg lå på riksen..De var flinke og sånn på Riksen, men var slitsomt å dele rom med noen etter keisersnitt. Derfor vil jeg heller sjanse på rom med mannen på Ullevålhvorfor vil du ikke på Ullevål?
Tønsberg eller Skien, mest sansynlig Skien![]()
Jeg vet ikke hvordan det er på Tønsberg, men har født 2 ganger i Skien, tar av meg hatten (uten å ha noe å sammenlikne med da..) Der er de flinke og snille..Hvorfor ville du valgt Skien istedenfor Tønsberg? Jeg er veldig i tvil, hva jeg skal gjøre denne gangen.Så hadde vært gøy å høre noen argumenter.
![]()
Jeg vet ikke hvordan det er på Tønsberg, men har født 2 ganger i Skien, tar av meg hatten (uten å ha noe å sammenlikne med da..) Der er de flinke og snille..Skal føde der igjen denne gangen.
De var flinke og sånn på Riksen, men var slitsomt å dele rom med noen etter keisersnitt. Derfor vil jeg heller sjanse på rom med mannen på Ullevålhvorfor vil du ikke på Ullevål?
Da var dere heldige. Jeg tror jeg måtte vike for Tone damli, hun fødte samme dag så hun fikk sikkert familie rommet jeg skulle haVi fikk familierom når jeg lå på riksen..
Makan!Da var dere heldige. Jeg tror jeg måtte vike for Tone damli, hun fødte samme dag så hun fikk sikkert familie rommet jeg skulle ha![]()
Forskjell på folk veitu! Haha.. er d muligDa var dere heldige. Jeg tror jeg måtte vike for Tone damli, hun fødte samme dag så hun fikk sikkert familie rommet jeg skulle ha![]()
Er det noen spesiell grunn til at du er skeptisk til å føde på Ahus?Ahus på meg. Merker jeg er litt skeptisk til det... Men det bør vel gå bra![]()