Nå handlet ikke tråden Om hva de trenger eller ei.. men om hvor mye en bruker og hva en kjøper.. ingen som sier at mindre dyre gaver ikke er bra nok.
Det er helt vanlig å diskutere ting som blir skrevet i innlegg da dette er et diskusjonsforum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå handlet ikke tråden Om hva de trenger eller ei.. men om hvor mye en bruker og hva en kjøper.. ingen som sier at mindre dyre gaver ikke er bra nok.
Enig! Kjøpte ikke så dyre gaver da de var små..Stor forskjell på små barn og tenåringer i pris hvertfall , derfor ikke rart mankjøper for mer til de store
Det var mye. Er det nødvendig?Vi er oppe i 10.000 kr nå... på de to våre.. enda har vi ikke kjøpt noe gøy til de.
Mest utstyr og klær
Forøvrig er det alltid samme svarene i sånne tråder, alltid noen som må mene at at andre bruker for mye penger og må kritisere det.
Lurer på om jeg skal begynne å skrive at jeg synes noen bruker for lite pengerHadde hvertfall laget litt liv her inne da tror jeg
Du bruker jo enorme summer på barnet ditt og liker å skryte av det. Helt ok det altså. Men poenget er??????Forøvrig er det alltid samme svarene i sånne tråder, alltid noen som må mene at at andre bruker for mye penger og må kritisere det.
Lurer på om jeg skal begynne å skrive at jeg synes noen bruker for lite pengerHadde hvertfall laget litt liv her inne da tror jeg
Du bruker jo enorme summer på barnet ditt og liker å skryte av det. Helt ok det altså. Men poenget er??????
Gjør det!Forøvrig er det alltid samme svarene i sånne tråder, alltid noen som må mene at at andre bruker for mye penger og må kritisere det.
Til Kengu. Hun lar jo aldri sjansen gå fra seg til å fortelle hvor mye penger hun handler for eller hva hun handler.Var den til meg?? Eller kengu?
Hvis den var til meg så skal jeg svare; om du oppfatter det som skryt er det din oppfatning. Ser flere bruke like mye og mer.Du bruker jo enorme summer på barnet ditt og liker å skryte av det. Helt ok det altså. Men poenget er??????
Hvis den var til meg så skal jeg svare; om du oppfatter det som skryt er det din oppfatning. Ser flere bruke like mye og mer.
Jeg kjøper ting de trenger. Når du har tenåring i hus som både trenger skiklær, utstyr o.l så koster det mer enn da de var små.. de trenger både tlf og andre ting. De er også pålagt å ha egen PC, da de bruker den til skolearbeid. Så ja, det koster å ha større barn. Siden de ikke får så mye ellers i året, så prioriterer vi slike ting til jul..
våre barn har det de trenger, og sikkert enda mer også. Men føler ikke de har noe mer enn gjennomsnittet av de andre barna i klassa.
Fornuftige folk500 til frøkna (blir satt inn på konto) og hun skal få noe å leke med i tillegg.
Minsten får ikke noe fra oss i år. Slik gjorde vi det med frøkna også, de får som regel mye fra familie likevel![]()
Ting barna trenger kjøper man utenom jul og bursdag. Det er ho noe de trenger og kjøpes uansett.
Til Kengu. Hun lar jo aldri sjansen gå fra seg til å fortelle hvor mye penger hun handler for eller hva hun handler.
Hva er forskjellen? Altså, om jeg gir barna mine dyre/flere gaver til jul, i stedet for å kjøpe det utenom jula går vel for akkurat det samme?Ting barna trenger kjøper man utenom jul og bursdag. Det er ho noe de trenger og kjøpes uansett.
Samme for meg hva du gir. Men om barnet mitt trenger ny treningsbukse så gis dette utenom jul. Blir som å gi bort mat fordi man er sulten...Hva er forskjellen? Altså, om jeg gir barna mine dyre/flere gaver til jul, i stedet for å kjøpe det utenom jula går vel for akkurat det samme?