Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du bør få lege eller jordmor til å flytte deg over på svangerskapspengerEr fullt sykemeldt og har vert det i mange måneder nå grunnet hyperemesis, og nå slo bekkenet seg vrang i tillegg. Så ser mørkt ut for så mye mer jobbing fremover..
Du bør få lege eller jordmor til å flytte deg over på svangerskapspenger
Du bør få lege eller jordmor til å flytte deg over på svangerskapspenger
Har ikke satt meg så mye inn i forskjellen, men jordmor sa at det er mye bedre med svangerskapspenger, da mister man ikke penger osv. Det gjør man jo med sykemelding!Kan noen forklare meg forskjellen her?
Svangerakapspenger VS sykemelding.
Går noen av delene ut over fødselsperm og pengene man får da? er helt grønn på dette, har begynt å få bekken problemer og med en hektisk å tung jobb så er jeg redd jeg ikke klarer så mye lenger.
Også er jeg ansatt 40%, men jobber ca 60-80%. Kjenner jeg er litt nervøs å spør etter tilrettelagt arbeid da sjefen kanskje tar ifra meg alle de ekstra timene jeg har :/ hun kan være veldig kjip.
Hvilke penger mister man ved sykemelding da? Eneste forskjellen jeg har forstått er at man beholder sykepengerettighetene ved svangerskapspenger...Har ikke satt meg så mye inn i forskjellen, men jordmor sa at det er mye bedre med svangerskapspenger, da mister man ikke penger osv. Det gjør man jo med sykemelding!
Er selv radiograf, og har fått gjort om turnus pga graviditeten. Ikke alle endringene jeg synes kommer meg til rette. Men turnusen må jo endres ettersom jeg ikke kan gå alenevakter, nattvakter osv. Hvordan har du kommet over på svangerskapspenger ?50 % svangerskapspenger. Jobber ca to dager i uken. Radiograf