Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De tjener jo på å gjøre det! Da er de fri fra arbeidsgiverperioden om du blir sykemeldt !huff har ikke god kjemi med regionslederen, men får høre med henne neste gang da :/
kan jeg spørre hvordan du kom deg over på svangerskapspenger? jeg sliter sykt med kvalme nå, oppkastene har heldigvis roet seg litt så håper de holder på å forsvinne, men bekkenet har også begynt. syns det ser mørkt ut for at jeg kommer meg tilbake på jobb, iallefall fullt :/
De får tilbakebetalt for arbeidsgiverperioden når det er svangerskapsrelatertDe tjener jo på å gjøre det! Da er de fri fra arbeidsgiverperioden om du blir sykemeldt !
jeg har allerede vært sykemeldt lenge, og de har fått innvilget tilbakebet. av sykepenger i svangerskapstiden fra nav. så de er vell fritatt uansett?De tjener jo på å gjøre det! Da er de fri fra arbeidsgiverperioden om du blir sykemeldt !
får høre med jm neste gang jeg er der da, å håpe det blir til noe. slik det er nå så er det jo bare stress, mange telefoner fra arb.giver og jeg har ingenting nytt å komme med liksom :/Jordmor som gjorde det, hun mente at det var feil å være sykemeldt, for vi gravide har ingen sykdom .. Så vi fylte ut skjema sammen
Hun skal vell i bunn og grunn kalle inn til dialogmøte? Det som jeg var på nå. Er lovpålagt hvertfall. Etter møtet er det hvertfall mer forståelse og støtte fra sjefens side tror jeg. Kanskje dere hadde hatt godt av å sette dere ned å snakke sammen også. Med en tredjepart til stede såklart.får høre med jm neste gang jeg er der da, å håpe det blir til noe. slik det er nå så er det jo bare stress, mange telefoner fra arb.giver og jeg har ingenting nytt å komme med liksom :/
tror nok problemet er at all komunikasjon er over telefon, og hun har jo ingen problem med at jeg er sykemeldt, nå har hun jo funnet vikar og alt.. når skal man egentlig ha dialogmøte? tviler på at jeg blir innkalt om ikke nav eller noen kaller inn da..Hun skal vell i bunn og grunn kalle inn til dialogmøte? Det som jeg var på nå. Er lovpålagt hvertfall. Etter møtet er det hvertfall mer forståelse og støtte fra sjefens side tror jeg. Kanskje dere hadde hatt godt av å sette dere ned å snakke sammen også. Med en tredjepart til stede såklart.
Hun må sende inn referat til NAV om hva som foregikk på møtet. Hos oss var det en dame fra bedriftshelsetjenesten til stede. Vet ikke om det er godt nok at hun skriver det ut ifra telefonsamtaler, men du skal hvertfall ha kopi av det hun sender inn.tror nok problemet er at all komunikasjon er over telefon, og hun har jo ingen problem med at jeg er sykemeldt, nå har hun jo funnet vikar og alt.. når skal man egentlig ha dialogmøte? tviler på at jeg blir innkalt om ikke nav eller noen kaller inn da..