Hvor mye jobber ?

Hun må sende inn referat til NAV om hva som foregikk på møtet. Hos oss var det en dame fra bedriftshelsetjenesten til stede. Vet ikke om det er godt nok at hun skriver det ut ifra telefonsamtaler, men du skal hvertfall ha kopi av det hun sender inn.
hmm aldri hørt snakk om noe av det fra henne altså, føler helt ærlig at hun ikke passer i jobben sin.. hun kan jo ingenting! og føler alt det går ut over meg nå, arrrrrrg

Jobber 100% med regnskap. Kjenner det begynner å bli slitsomt med en aktiv 3-åring i tillegg. Er veldig trøtt om dagen.

hmm aldri hørt snakk om noe av det fra henne altså, føler helt ærlig at hun ikke passer i jobben sin.. hun kan jo ingenting! og føler alt det går ut over meg nå, arrrrrrg
Det er jo arbeidsgivers oppgave å gjøre dette så tviler på det går ut over deg. Var hvertfall sjefen min som ringte til meg ang møtet. Jeg visste ingenting :p

Det er jo arbeidsgivers oppgave å gjøre dette så tviler på det går ut over deg. Var hvertfall sjefen min som ringte til meg ang møtet. Jeg visste ingenting :p
huff håper det, for akkuratt nå så er jeg såååå lei :p nav stoppet jo sykepengene for hun ikke hadde sendt inn og det var jo pga at vi ikke hadde hatt møter. så når jeg gav beskjed om at det var hennes oppgave og at arb.giver skulle gjøre slik og slik, så fikk hun seg til å plutselig si at hun trodde det var sendt inn for lengst! omfg! aldri noe som er hennes feil i verden iallefall :p
sorry, tror hormonene har tatt meg for fullt her altså -.-

Jeg har hatt to samtaler med bydelens jordmor, hun fylte inn søknad om svangerskapspenger for meg. Hun sa at f.eks bekkenløsning ikke godkjenner for svangerskapspenger, hvorfor vet jeg ikke. Men absolutt vært å høre om svangerskapspenger, for greit å kunne ha sykepenger rettigheter til gode hvis det skal skje noe i permisjonstiden
Jeg har fått svangerskapspenger Pga bekkenløsning :p Både sist og denne gang. Det samme gjelder min søster.

huff håper det, for akkuratt nå så er jeg såååå lei :p nav stoppet jo sykepengene for hun ikke hadde sendt inn og det var jo pga at vi ikke hadde hatt møter. så når jeg gav beskjed om at det var hennes oppgave og at arb.giver skulle gjøre slik og slik, så fikk hun seg til å plutselig si at hun trodde det var sendt inn for lengst! omfg! aldri noe som er hennes feil i verden iallefall :p
sorry, tror hormonene har tatt meg for fullt her altså -.-
Høres ikke ut som hun er skapt for p være leder hvertfall :p

Høres ikke ut som hun er skapt for p være leder hvertfall :p
nei hun er ikke det.. ikke i forhold til hva jeg har møtt i henne iallefall. masse skarpe kommentarer, og hun sier hun bare er ærlig.. så når jeg er ærlig så blir det en stor sak. møkkalei! :p

Jeg har fått svangerskapspenger Pga bekkenløsning :p Både sist og denne gang. Det samme gjelder min søster.

Jeg vet ikke, var bare det hun sa. Men hvis man ikke kan tilretelegge mere for den gravide på arb.plassen kan man søke tror jeg.

Jobber 57,86% i helse med funksjonshemmede barn på avlastning og i bolig, og jobber 20% på føde/barsel/gyn på sykehus. + ekstra vakter. Men nå er jeg 100% sykemeldt pga bekkenløsning..

varier fra uke til uke. kunne fint jobbet 100%, men er kun vikar i bofellesskap.

100% med IT akkurat nå. Vært 50% sykemeldt frem til påske pga kvalme. Forventer å bli 50% sykemeldt ca igjen nå snart pga bekkenløsning.

Er fullt sykemeldt og har vert det i mange måneder nå grunnet hyperemesis, og nå slo bekkenet seg vrang i tillegg. Så ser mørkt ut for så mye mer jobbing fremover.. :(

100% sykemeldt pga bekkenet..

Er sykemeldt 100%. Voldsom kvalme kombinert med betennelse i spiserør, bekkenløsning og nå anemi (blodmangel) gjør at jeg har ikke vært i stand til å være på jobb siden februar. Håper jeg klarer å få i meg nok jerntabletter (kommer gjerne opp igjen) slik at blodprosenten går opp, da får jeg nok litt mer energi. Syns forøvrig legen var veldig opptatt av blodprosenten, jeg har jo ofte hatt lav tidligere, både som gravid og ellers. Nå sa han at "det er også en grunn til at jeg vil sykemelde deg videre, du skal ikke på jobb med den blodprosenten". Men det er jo kombinert med et minimalt matinntak og "alt annet da".

Jobber forresten som lærer. Dette året i spesped. stilling, fulltid på EN elev. Da kontaktlærer ble sykemeldt i januar overtok jeg ansvaret for klassen (2. trinn): Trives godt og syns det er veldig kjipt å være sykemeldt.

For tiden midlertidig ansatt i en barnehage 100%, men går ned til 80% i mai. Ikke fordi jeg vil eller tror jeg ikke greier mer, men fordi det er det som er behovet. Ansatt som førskolelærer :-)

Back
Topp