Hvor mye jobber ?

100% - leveransekoordinator for bredbånd i bedriftsmarkedet.

100% - prosjektleder i maritim bedrift

Jobber 50% nå. Er jurist med hektisk hverdag - så nå sa legen at det var på tide med sykemelding. Er veldig plaget med kynnere.

Jobber tilnærmet 63 %(det er så stor stilling jeg har) som våken nattevakt i bolig for psykisk utviklingshemmede.

100% bhg assistent. . Kjenner det begynner å bli litt tungt med 100%

100% som kontaktlærer. Kjenner det er tungt, både fysisk og psykis (har minimalt med tålmodighet, ekstrem hodepine og kvalm ... i tillegg til bekkenlåsning og vanvittig trøtt. Heia arbeidsmoralen ... )

100% sykemeldt dessverre, har ikke jobbet på over en måned. :confused:

Jeg jobber bare 20%
Svangerskapspenger 80%
I bhg.

Klarer ikke å jobbe mer pga kvalme, kraftig hodepine, svimmelhet ... :(

Student og 80% hovmester, i tillegg til event jobbing. Kjenner at jeg snart må begynne å kutte ned ja :p

Har 70% men jobber somregel 100 % med ekstravakter. Men nå skal jeg endelig tilbake i redusert etter aaaaalt for lenge hjemme!!

100% sykemeldt nå :( har vært det lenge pga kvalme og oppkast -.- men har 100% stilling som daglig leder i frisør salong.

Jeg jobber bare 20%
Svangerskapspenger 80%
I bhg.

Klarer ikke å jobbe mer pga kvalme, kraftig hodepine, svimmelhet ... :(
kan jeg spørre hvordan du kom deg over på svangerskapspenger? jeg sliter sykt med kvalme nå, oppkastene har heldigvis roet seg litt så håper de holder på å forsvinne, men bekkenet har også begynt. syns det ser mørkt ut for at jeg kommer meg tilbake på jobb, iallefall fullt :/

kan jeg spørre hvordan du kom deg over på svangerskapspenger? jeg sliter sykt med kvalme nå, oppkastene har heldigvis roet seg litt så håper de holder på å forsvinne, men bekkenet har også begynt. syns det ser mørkt ut for at jeg kommer meg tilbake på jobb, iallefall fullt :/

Arbeidsgiver søkte for meg da jeg har en veldig fysisk krevende jobb og de ikke klarer å tilrettelegge. Har et risikosvangerskap i tillegg. Men jordmor på jobb sa at det egentlig er veldig lett å få det innvilget. Snakk med arbeidsgiver om det :)

Jobber 100%, men har fått en del tilrettelegging. Men kjenner dessverre at jeg nok må trappe litt ned om ikke så lenge.

Arbeidsgiver søkte for meg da jeg har en veldig fysisk krevende jobb og de ikke klarer å tilrettelegge. Har et risikosvangerskap i tillegg. Men jordmor på jobb sa at det egentlig er veldig lett å få det innvilget. Snakk med arbeidsgiver om det :)
huff har ikke god kjemi med regionslederen, men får høre med henne neste gang da :/

Back
Topp