Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kan jeg spørre hvordan du kom deg over på svangerskapspenger? jeg sliter sykt med kvalme nå, oppkastene har heldigvis roet seg litt så håper de holder på å forsvinne, men bekkenet har også begynt. syns det ser mørkt ut for at jeg kommer meg tilbake på jobb, iallefall fullt :/Jeg jobber bare 20%
Svangerskapspenger 80%
I bhg.
Klarer ikke å jobbe mer pga kvalme, kraftig hodepine, svimmelhet ...![]()
kan jeg spørre hvordan du kom deg over på svangerskapspenger? jeg sliter sykt med kvalme nå, oppkastene har heldigvis roet seg litt så håper de holder på å forsvinne, men bekkenet har også begynt. syns det ser mørkt ut for at jeg kommer meg tilbake på jobb, iallefall fullt :/
huff har ikke god kjemi med regionslederen, men får høre med henne neste gang da :/Arbeidsgiver søkte for meg da jeg har en veldig fysisk krevende jobb og de ikke klarer å tilrettelegge. Har et risikosvangerskap i tillegg. Men jordmor på jobb sa at det egentlig er veldig lett å få det innvilget. Snakk med arbeidsgiver om det![]()