Hvor mye har dere lagt på dere?

29+5 og 4kg opp frem til nå ☺️ Fikk kommentar av daglig leder fra jobben jeg har svangerskapspenger for at magen min var jo nesten ikke blitt større.. hun var skråsikker på at jeg kom til å få meg et sjokk når magen ble større en jeg håper på ☺️ Men jeg har gått opp 22 rundt magen da, den bare ser ikke så stor ut for alt er blitt større
 
32+6, fremdeles 2,5 kg under startvekt :eek:
 
28+6 var det 7,3 kg opp. Håper ikke jeg får sååå mye mer vekt - har nok fra før synes jeg. Orker ikke bli så tung!
 
Ny svangerskapskontroll i dag (uke28) og jeg har bare gått opp 0,5 kg fra sist gang. Til sammen er det 3,5 kg.
 
32+6 hadde jeg gått opp 6,5 kg totalt. Regner med å gå opp inntil 2 kg til før fødsel så sant jeg ikke plutselig får store mengder vann i kroppen, da :)
 
30+5 og 7,9 kg opp nå... det er seriøst ikke bare babyvekt - det er mye godteri der også!
 
Jeg har gått opp ca. 15 kg. Men kun gått opp 900 gram fra sist kontroll som var for 3 uker siden. Så min vekt har jo stagnert omtrent. I slutten av 2 trimester så gikk jeg nesten opp 1 kg i uka.
 
32+0 i dag og opp 4,3kg siden før graviditeten, men med de 3kg jeg mistet første ukene så er det totalt opp 7,3kg
 
Her står det: "Mange er veldig opptatt av hva som er normalt å legge på seg når en er gravid. Det er faktisk ikke så lett å bare gi et tall på det, for det avhenger av flere ting. Og kanskje skal vi ikke henge oss for mye opp i antall kilo?"

Hugs at det meste er normalt, damer! :D:Heartpink
 
7kg opp fra startvekt (12 kg opp fra laveste vekt etter kvalmen i første trimester)

33+1
 
Back
Topp