Hvor mye har dere lagt på dere?

-4 kg og er 11+2 :) dvs ikke gått verken opp eller ned siden kvalmen ga seg for litt over en uke siden!
 
+4.. mer enn jeg la på meg til sammen forrig gang.. men har vært matvrak :facepalm:
 
-1 kg - 11+5 i dag :)
 
+0,5 kg 11+2 i dag. Men tror jeg har mistet en del muskelmasse, og fått høyere fettprosent.
 
Opp 4 kg, ned 2 kg når jeg ble syk nå. Så totalen er +2 kg. Er 13+0 i dag.
 
Stillstand på vekta (mulig en halvkilo ned). 12+2 i dag.
 
Ingenting :) ser ut som jeg har lagt på meg 20 kg! Men jeg fikk opp 7-8 kg FØR jeg ble gravid!
 
5 kg. Akkurat som med de to andre svangerskapene. 12+ 2. Ulvehunger første 12 ukene.
 
+1 kg, 14+4 :)
Men har på følelsen av at «nå kommer det» :laughing021
Spiser sunt & variert, stoler på at kroppen styrer hvor mye den trenger :)
 
+4 kg. Er uke 13+0 i dag :shy:
 
+2 og er 12+1 i dag. Er i utgangspunktet litt overvektig så da ønsker lege og jeg lavere vektøkning pga helsa. Så får vi se da....med nr en endte jeg på nesten 120kg:confused013 men hadde alvorlig sv.forgiftning. gikk opp flere kg pr dag på slutten. Ikke kult. Tissa ut 10kg før jeg kom hjem fra sykehuset da. Kult! :D
 
2kg. 12+3 :p totalt 23kg opp i forrige svangerskap, håper på litt mindre denne gangen :woot:
 
Det var svinga skikkelig men liggi stødig ca 1 uke nå på +2,5kg, uke 14+6 :)
 
+3,5 og 11+3 nå :nailbiting: Håper ikke det skal fortsette i samme fart da jeg allerede har nok og ta i og jordmor sa at da var anbefalingen og kun gå opp 10 kilo... Litt usikker på hvordan det skal gå o_O
 
+1 kg, 12+5 Fra august til desember gikk jeg ned 15kg, planen var å komme innenfor bmi da jeg ønsker brystreduksjon. Den planen må vike litt...
 
Back
Topp