Hvor mye har dere lagt på dere?

3,5 kg så langt(24+3), men vet ikke hvor reelt det er. Turte ikke gå på vekten før jeg måtte på kontroll i januar, såkan godt være jeg la på meg mer de første ukene.

Litt trist mtp at jeg veide 13 kg mindre på denne tiden i fjor. Skylder på at vi flyttet sammen før sommeren 18. :p
 
24+3 og jeg er 9,5-10 kg opp :bag: Var riktignok ganske slank fra før, men det er mange uker igjen. Orker ikkeeee bli smellfeit :sad010
 
26+0 og opp 2,5kg. Synes vekten har kommet veldig raskt de siste ukene.. før påske hadde jeg bare gått opp 800gram
 
Her går det straka vegen om dagen! 25+1 og opp 2 kg fra startvekt men ser fort hvor kvalmen ga seg :hilarious:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190507_095752.jpg
    Screenshot_20190507_095752.jpg
    18,6 KB · Visninger: 18
Har ikke veid meg denne uka, men fredag forrige uke hadde jeg gått opp 5,1 kg (25+1).
 
Jeg er opp 0,5 kg fra startvekt. Gikk ned 4 kg ifbm kvalmen mellom uke 6 og 17. Er 28+1.
 
2 kg visstnok. Betyr så lite hva jeg legger på meg. Det som er viktig er at baby vokser og legger på seg, og det gjør hun <3
 
27+1 og gått opp 9 kg.... Slank fra før, så det føles mye (og ser ikke bra ut). Men, det viktigste er ikke hvordan jeg føler meg men at babyen har det bra og vokser som han skal (sier jeg hvertfall til meg selv når jeg ser meg i speilet....haha). Mannen min mener jeg har fått økende mengder væske i bena og at de derfor er mye tykkere enn før (han prøver å få meg til å føle meg bedre og sier det i beste mening, men det virker motsatt må jeg si).
 
Uke 27+0 og opp 3,5 kg siden positiv test, men 2,5 kg siden siste mens..
 
Last edited:
Uke 26+3 og gått opp 2 kg :happy:
 
Er 28 uker og har lagt på meg 7 kg. Ingen kg opp fra forrige kontroll, så har stagnert litt. Men forberedt på at det kan skyte fart igjen. La på med 18 kg sist så...
 
29+0 hadde jeg gått opp 5 kg. Nå er jeg 30+5, skal veie meg igjen hos jordmor i uke 32 en gang.
 
27 uker og 3 kg opp fra startvekt.
 
Back
Topp