Hvor mye har dere lagt på dere?

33+0 og lagt på meg 13 kilo !
 
Jeg er 33+2, var 75 kg da jeg ble gravid (er 173 cm høy) og veier 83 kg nå, altså har jeg lagt på meg 8 kg. Jeg slet en del med kvalme i begynnelsen av svangerskapet så jeg tok først av en del. Men jeg følger heldigvis min egen kurve på en normal måte og det er jeg, lege og jordmor fornøyd med. Sist jeg var på kontroll sa jordmor "her er det ikke mer enn en babymage" hehe :) jeg håper på å holde et fornuftig kosthold fram til termin, og forhåpentligvis ikke legger på meg så mye slik at jeg kan komme tilbake i samme form etter fødselen som jeg var før jeg ble gravid. Kanskje det er noen som har noen tips til meg om hvordan jeg kan få det til? Er førstegangsfødende.
 
Jeg er 37+6 veide 69 kg da jeg ble gravid;) men nå har jeg gått opp til 89 kg hjelpes.....
 
Er 29+3 og gått opp nesten 15kg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Er 31+6 Idag å vekta viste +7 kg. De to andre svangerskapene har jeg lagt på meg over 20 kg hver gang... Så hååååper ikke det skjer denne gangen!!!!
 
Vet nesten ikke om jeg tør skrive det engang :p starta på ca 50kg, nå når jeg var på jmkontroll i uke 35 + 5 veide jeg 67,5kg. Så *kremt* 17,5kg her! Hjelpes meg, er bra det skal av altså :p hehe
 
I uke 36 nå, og har gått opp 10,8 kg. Var normalvektig da jeg ble gravid.
 
Veide meg på kontroll hos jordmor i går, da var jeg 36+1 og fortsatt ikke gått opp et gram. Veier 1,1 kilo mindre enn da mini ble unnfanget
 
Uke 36+5, og gått opp 25 kg..... Det kjennes kan man si! Gleder meg til å få de av.
 
Er 34+2 og har lagt på meg 6 kg. Får høre at jeg ser så liten ut - men magen er jo akkurat på gjennomsnittet. Man er jo så forskjellig så så fremt alt er ok med mor og barn så:)
 
Uke 36 og gått opp 11kg. Helt perfekt med tanke på kroppen min, så er veldig fornøyd og håper jeg raskt blir kvitt kiloene igjen :)
 
Uke 34 - 9 kg, spist som en hest hele svangerskapet så overrasket over at det ikke er mere:)
 
Er snart i uke 38 å har lagt på meg 23 kilo! Nå går jeg ikke på vekta før etter fødselen.. ;)
 
Back
Topp