Hvor mye har dere lagt på dere?

mama3

Flørter med forumet
Jeg er 28+3, og har lagt på meg hele 13 kg..Sånn går det når man har maks matlyst, og ikke får lov til å trene... :smiley-angelic003
 
Har lagt på meg 11 kilo jeg og er 30+2 uker på vei :)


Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤
 
Jeg er 28+0 å lagt på meg 5 kg... Men er d som de andre gangene flyr jeg opp i vekt nå fremover...;-/
 
Har lagt på meg 1 kg siden første kontroll. Skjønner ikke hvorfor, men sånn er det bare. Er nå 30+0 ifølge jordmor.
 
Oj, det var ikke mye...Jeg leder ;)
Nei, det var ikke mye ;) Er overraska selv. Så jeg venter liksom på det store smellet med 15 kg i løpet av ei uke ;)
 
Nei, det var ikke mye ;) Er overraska selv. Så jeg venter liksom på det store smellet med 15 kg i løpet av ei uke ;)
Er det din første? Kan jeg spørre om du er overvektig? (Var det frekt?) Da er det jo helt greit og vanlig å ikke legge på seg så mye..? :)
 
Er det din første? Kan jeg spørre om du er overvektig? (Var det frekt?) Da er det jo helt greit og vanlig å ikke legge på seg så mye..? :)
Ja og ja :smiley-ashamed005 Så det store håpet mitt er jo at Mini har brukt opp en del av reservene mine :D
 
Har en liten mistanke om at jeg slår de fleste her! Har gått rett i fella som førstegangs gravid og sett meg fortjent til det meste av søtsaker og kos. Det har ikke gjort det noe lettere med en samboer som kjøper inn det han vet jeg er fysen på ;) Veide ganske nøyaktig 60 kg (169 høy) før jeg ble gravid, og har nå karret meg opp til 80 kg!!!
 
Har en liten mistanke om at jeg slår de fleste her! Har gått rett i fella som førstegangs gravid og sett meg fortjent til det meste av søtsaker og kos. Det har ikke gjort det noe lettere med en samboer som kjøper inn det han vet jeg er fysen på ;) Veide ganske nøyaktig 60 kg (169 høy) før jeg ble gravid, og har nå karret meg opp til 80 kg!!!

Gjorde akkurat det samme som deg første gangen... Endte opp på +28kg :S
Denne gangen har jeg vært kjempe redd for at det skal skje igjen...men ser ut til å gå greit foreløpig.. Er +8kg til nå. Håper bare det ikke tar helt av den siste tiden nå :)
 
Men det er jo fint, det virker jo som om mini tar det han trenger- hvis du vokser og følger kurven din :)
Jeg vokser ja :D Og ligger bittelitt over den røde linja. Så alt er sånn som det skal være. Det kan gjerne fortsette sånn for min del, men tviler litt på det.
 
28 +1 og har lagt på meg 1 kg. Har mye å ta av så håper det ikke blir så mye mer :(
 
Jeg er 30+3 og har lagt på meg 10,7kg... Krysser fingrene for at kiloene renner av etter fødselen slik som med storebror.
 
Har gått opp 8 kg, kanskje 10kg nå faktisk :p Det blir som det Blir, jeg er glad for at det er jeg som tar det overflødige og ikke lillegull :] Er ikke bekymret enda, men regner med det blir en del vann i kroppen om noen uker :/ jaja! Vi får starte et nytt forum hvis det blir altfor ille: slankeverden.no ;)
 
Back
Topp