Hvor mye har dere lagt på dere?

Er 30 uker og er fortsatt på minus. Hadd en tøff start med kvalme og oppkast hvor jeg raste ned nesten 10 kilo og har fortsatt 3-4 kilo "å gå på" der. Unner meg noe godt når jeg har lyst på, men mistet totalt lysten på sjokolade, brus osv :)

Er 30 uker og er fortsatt på minus. Hadd en tøff start med kvalme og oppkast hvor jeg raste ned nesten 10 kilo og har fortsatt 3-4 kilo "å gå på" der. Unner meg noe godt når jeg har lyst på, men mistet totalt lysten på sjokolade, brus osv :)
Huff, det må ha vært tøft, håper du blir får matlysten tilbake..

Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤

18 kilo :)

Jeg er 169 og har gått opp 11,5 kilo til nå.. Er 30 uker på fredag:) gikk opp 30 kilo sist, og nekter å gå opp 25 kilo når det er 10 uker igjen!!!:O

Huff, det må ha vært tøft, håper du blir får matlysten tilbake..

Matlysten er der generelt, det er bare sukker jeg ikke har lyst på. Faktisk blitt ganske sunn etter å ha kastet opp så det har kommet noe positivt ut av det ;) jeg var 10-15 kilo for tung da jeg ble gravid i forhold til en "idealvekt", så at jeg har holdt vekten så bra synes jordmor bare er helt topp!

3 kg!

14 kg er straks i uke 31.

7 kg her. Håper jeg slipper 20 kg som sist :) spist sunt og regelmessig sist, men gikk likevel opp 20 kg. Så krysser fingrene for at det ikke skjer de siste mnd :)

Matlysten er der generelt, det er bare sukker jeg ikke har lyst på. Faktisk blitt ganske sunn etter å ha kastet opp så det har kommet noe positivt ut av det ;) jeg var 10-15 kilo for tung da jeg ble gravid i forhold til en "idealvekt", så at jeg har holdt vekten så bra synes jordmor bare er helt topp!
Heldig du er :). Jeg hadde 10 kilo ekstra fra idelavekta mi og, og nå har jeg lagt meg 11, så jeg må jobbe hardt for å gå ned igjen etter fødselen.

Jeg var så dårlig i starten, og gikk mye ned.
Nå har jeg gått det opp igjen + 2,5 kg. 1,5 av de den siste uken.
29+2 i dag

Back
Topp