Hvor mye har dere lagt på dere?

29+5 og opp 5,5 kg :)
 
Brått så gikk jeg ned igjen denne uka.. Så dette var visst ustabilt. 29 + 5, gått opp syv og en halv kg.
Men er nok ikke krise for jenta, for hun veide 400 gram mer enn "normalt" da vi var på 3D-UL på onsdag :p
Enten det, eller så var jeg 8 dager lengre på vei mente han.
 
Da har jeg gått opp 11 kg totalt og er 29 uker:) synes det er mye da jeg gikk opp totalt 12 kg sist sv skap.


:)
 
Er 25+6, er +1 over startvekten. (Gikk først ned)

Sent from my GT-I9100
 
Jeg gikk ned 11 kilo når jeg ble gravid (var ikke overvektig heller, bare slitt med kraftig svangerskapskvalme), nå er jeg minus 4 kilo, så jeg er straks der jeg var før jeg ble gravid. Tipper vekten vil øke kraftig den siste delen nå, spiser jo som om jeg aldri hadde sett mat før, hehe :) Jeg er 30+1.
 
7,5 kg og er 30 uker på vei. Gikk opp totalt 7,5 kg i forrige graviditet, så blir spennende å se hvor mye mer det blir denne gangen.
Veier likevel akkurat like my nå som ved samme tidspunkt i forrige graviditet (gikk ned et par kilo etter svangerskapet sist).


Gutt 2012 ❤
Venter en gutt i november 2013 ❤
 
Gikk ned en del i første trimester, så veier bare en halv kilo mer enn da jeg ble gravid. Er nå 28+5 uker på vei :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
32 uker og pluss 8kg ganske fornøyd med det. Håper bare at kiloene ikke flyr på nå som jeg har blitt sykemeldt. Men med bekken plager der bare bevegelse hjelper får vi håpe at det ikke skjer.
 
32+2 uker i dag og pluss 1,8 kg siden første kontroll.
 
32+4 og -1,8 kilo siden unnfangelsen. Gikk ned 9 kilo pga kvalme til å begynne med
 
Jeg har lagt på meg 7 kg til nå. Er 28 +4 i dag.
 
Jeg er 32 uker og gått opp ca 12 kg.. Helt ok. Jeg unner meg det jeg vil, men må roe ned. Prøver å gå turer og spise sunt. Men elsker sjokolademelk og drikker mye av d.. Hmm..! Håper jeg klarer få det vekk igjen og gleder meg til å klare lange fjellturer igjen! :binkybaby :finger005
 
Er 33+4 idag og har lagt på meg 15 kg. Håper det ikke kommer flere kg nå de siste ukene.. :)
 
Back
Topp